کد خبر: ۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 17
شفا آنلاين-گوگل به عنوان یکی از مهمترین جستجوگرهای اینترنتی فهرست برترین جستجوهای انجام شده توسط کاربران سراسر دنیا در سال 2014 را منتشر کرد که در 10 جستجوی برتر آن مرگ رابین ویلیامز در رتبه اول است.

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از هالیوود ریپورتر، غول جستجوی اینترنتی در چهاردهمین فهرست سالانه بیشترین موضوعات جستجو شده، 10 جستجوی برتر سال 2014 را با ذکر رتبه آن‌ها فاش کرد. بیشترین موضوعات جستجو شده، بازتاب بزرگترین و مهمترین اتفاقات و لحظات سال هستند.


پیگیری‌های انجام شده در روز 11 آگوست 2014 درباره مرگ رابین ویلیامز بازیگر مطرح سینمای جهان در رتبه اول بیشترین موضوعات جستجو شده سال قرار گرفته است. بعد از رابین ویلیامز، 5 رتبه دیگر فهرست برترین موضوعات جستجو شده به ترتیب به جام جهانی فوتبال، بیماری ابولا، هواپیمایی مالزی و اعتیادآور بودن بازی «پرندگان آویزان» در تلفن همراه اختصاص پیدا کرده است.

در فهرست برترین چهره هنری جستجو شده در سال 2014، نام جنیفر لارنس بازیگر فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» در رتبه اول برترین‌های گوگل قرار گرفته است.

همچنین برترین فیلم سال 2014 در لیست برترین موضوعات جستجو شده در گوگل، انیمیشن «یخ زده» است و بعد از این انیمیشن کریستوفر نولان کارگردان فیلم سینمایی «بین ستاره‌ای» قرار گرفته است. شیلین وودلی بازیگر فیلم‌های «ناهمگون»، دیوید فینچر کارگردان فیلم اقتباسی «دختر گمشده»، و مارک والبرگ بازیگر فیلم «تنها بازمانده» در رتبه‌های بعدی بیشترین چهره‌های جستجو شده سال جاری میلادی در گوگل هستند.

در فهرست برترین‌های گوگل، برترین آنونس‌های جستجو شده نیز به ترتیب آنونس‌ فیلم‌های «دختر گمشده»، «بین‌ ستاره‌ای»، «ناهمگون»، «یخ‌زده» و «لگو» شده‌اند.

در این فهرست اعلام شده، برترین مجموعه‌های تلویزیونی نیز به لحاظ بیشترین جستجوی انجام شده به ترتیب مجموعه‌های تلویزیونی «بازی تاج و تخت» از شبکه اچ بی او، مجموعه ترکیبی اخبار کمدی «نه، خفه‌شو»، سریال جنایی «کارآگاهان واقعی»، سریال «نارنجی یک سیاه جدید است» و سریال «Blood, Sweat & Heels» قرار گرفته‌اند.

فهرست 10 جستجوی برتر انجام شده در جستجوگر گوگل به ترتیب رتبه:

1- رابین ویلیامز

2- جام جهانی فوتبال

3- بیماری ابولا

4- هواپیمایی مالزی

5- بازی «پرنده‌های آویزان»

6- چالش سطل آب یخ

7- داعش

8- فرگوسن (شهری در ایالت میسوری آمریکا که نوجوانی سیاه‌پوست در آنجا به دست پلیس کشته شد)

9- «یخ‌زده»

10- اکراین





مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: