کد خبر: ۴۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 14
شفاآنلاين :برنامه «پشت پلك صبح» شبكه رادیویی سلامت، امشب (بامداد دوشنبه) با موضوع «ظاهر بینی» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

به گزارش شفاآنلاين برنامه زنده «پشت پلك صبح» به تهیه كنندگی حسین فنایی و گویندگی مصطفی مصطفوی، بامداد دوشنبه 24 آذر ماه از ساعت 0:30 الی 2:30 با حضور كارشناسان و موضوع ظاهر بینی به این سوال كه «شما چقدر به ظاهر افراد اهمیت می دهید؟»، پاسخ می‌دهد.
گفتنی است، برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» به سردبیری پیمان پناهی در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب كار، بامداد دوشنبه ها در گروه سلامت اجتماعی شبكه رادیویی سلامت تهیه و به عنوان یكی از برنامه های پر مخاطب و پر محتوا شناخته شده است.
حقوق سالمندان در جامعه روي موج تندرستي
برنامه «صبح و زندگی» شبكه راديويي سلامت، 23 آذر ماه به موضوع حقوق سالمندان در جامعه اختصاص دارد.
برنامه صبحگاهي «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز دوشنبه با دكتر ابراهيم طلايي، سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درخصوص مراسم تقدير از برگزيدگان هفته پژوهش گفتگوي تلفني برقرار مي شود.
اين برنامه به تهيه كنندگي فرانک ترابی و گويندگي مصطفی مصطفوی با موضوع حقوق سالمندان در جامعه به اين سوال كه آیا سالمندی برای شما دغدغه فکری دارد؟ سالمندان برای شما چه اهمیتی دارند؟ پاسخ داده مي شود.
يادآور مي شود، برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبيري فاطمه شهبازي از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 70 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.
ردپایی کمرنگ پژوهش در آسیب های اجتماعی
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، 24 آذر ماه، موضوع «ردپایی کمرنگ پژوهش در آسیب های اجتماعی» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
 در برنامه «افق روشن» دوشنبه، دکتر فرهاد اقطار، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزيستي و دکتر حسن موسوی چلک، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت هاى مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر از ساعت 9:05 به بررسی موضوع ردپایی کمرنگ پژوهش در آسیب های اجتماعی می پردازد.
گفتني است، برنامه «افق روشن» به سردبيري فاطمه شهبازي از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
بررسي جایگاه پژوهش در علوم پزشکی
برنامه «ندای پژوهش» راديو سلامت با موضوع جایگاه پژوهش در علوم پزشکی ویژه روز پژوهش، 24 آذر ماه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
 «ندای پژوهش» به تهيه كنندگي آلینا پورپطروس عنوان برنامه ای از گروه سلامت جسم و پیشگیری راديو سلامت است که هر برنامه آن به معرفی یکی از مراکز پژوهشی ـ پزشکی اختصاص دارد. این برنامه دوشنبه از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه به موضوع جایگاه پژوهش در علوم پزشکی ویژه روز پژوهش خواهد پرداخت.
بر اساس این گزارش، از جمله میهمانان این برنامه می توان به دکتر عبدالحسین شاهوردی، معاون پژوهش و آموزش پژوهشگاه رویان اشاره کرد.
گفتنی است، برنامه «ندای پژوهش» با اجراي فاطمه شهبازي روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
تبعات رواني مقايسه خود با ديگران
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت 24 آذر ماه با موضوع «تبعات رواني مقايسه خود با ديگران» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
 برنامه «سایبان آرامش» دوشنبه با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روانشناس با موضوع كاش من جاي او بودم، به بحث و بررسی پیرامون «تبعات رواني مقايسه خود با ديگران» می پردازد.
«سایبان آرامش» نیز کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که با هدف ارتقاي دانش و سواد سلامت روان جامعه در بخش های چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
يادآور مي شود، برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
نمره مديريت زمان شما چند است؟
برنامه «حس خوب زندگی»، 24 آذر ماه با موضوع «مديريت زمان» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.
 برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبان نسبت به مديريت زمان می پردازد.
يادآور مي شود، روز دوشنبه، حجت الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» به گویندگی معصومه نوازنی از ساعت 17:15 به این سوال که به قدرت مديريت خودتان چه نمره ايي مي دهيد؟ پاسخ می دهد.
خوشرويي روي موج سلامت
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، 24 آذر ماه با حضور كارشناسان به موضوع «خوشرويي» می پردازد.
 برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که دوشنبه با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به این سوال که آيا خوش رویی تاثیري در برقراری ارتباط موثر دارد؟ پاسخ می دهد.
این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.
يادآور مي شود، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
پرخاشگري كودكان در "خانه ما" رادیو سلامت
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت دوشنبه به موضوع پرخاشگري در كودكان اختصاص دارد.
 دکتر فرشاد شيباني، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» ، 24 آذر ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی موضوع «پرخاشگري در كودكان» می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
گفتني است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: