کد خبر: ۴۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 13
شفا آنلاین:معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در شش ماهه اول سال93 حدود 25 میلیون بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شده اند که این میزان رشد 5/6 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
 به گزارش شفا آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دكترمحمدعلی همتی افزود: 69درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، 25 درصد توسط متخصصان و 6 درصد توسط دندانپزشکان بوده  که در 353 مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک های تخصصی و کلینیک های عمومی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 835 تخت فعال بدون احتساب تخت اورژانس در بیمارستان های ملکی وجود دارد، اظهار داشت: تعداد 450 هزار و 730 مورد بستری در این مراکز انجام شده که نسبت به شش ماه سال گذشته رشدی معادل 2/10 درصد را نشان می دهد.

همتی تعداد عمل هاي جراحی در مراکز تامین اجتماعی را 255 هزار مورد برشمرد و گفت: 16 درصد این تعداد مربوط به اعمال جراحی بزرگ و 105 هزار زایمان انجام شده که 47 درصد آن سزارین بوده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه درصد اشغال تخت در بیمارستان های تامین اجتماعی 6/72 درصد بوده افزود: حدود 150 هزار عمل جراحی سرپایی نیز طی مدت یاد شده در مراکز درمانی سازمان انجام شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: