کد خبر: ۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 10
شفا آنلاين-موسسه رنگ پنتون که هر سال با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی به معرفی رنگ کاربردی در مد و طراحی لباس و پوشاک می‌پردازد، رنگ قرمز-قهوه‌ای مارسالا را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۵ معرفی کرد.

به گزارش شفا آنلاين،هر سال طراحان لباس و لوازم جانبی در هر گوشه‌ای از جهان چشم انتظار موسسه رنگ پنتون هستند تا با معرفی رنگ سال، برای فعالیت ۳۶۵ روز آینده آن‌ها روندی را مشخص کند. رنگ سال گذشته، بنفش ارکیده بود که به طور گسترده‌ای به عنوان نماد بهبود اقتصادی و خوش بینی برای بشریت به کار رفت.

در آخرین ماه‌های هر سال میلادی دغدغه شناختن رنگ سال آینده بین طراحان لباس و لوازم جانبی از یک سو، و مردم مشتاق به لباس و لوازم جدید از سوی دیگر، شکل می‌گیرد. کار‌شناسان پنتون که با معرفی یک رنگ، موج جدیدی را به جوامع منتقل می‌کنند امسال رنگ قرمز مارسالا را به عنوان رنگ سال معرفی کرده‌اند.

مارسالا رنگ قرمز - قهوه‌ای است که رنگ خاکی روستایی را به یاد می‌آورد. مهم نیست که پوست شما چه رنگی است، این رنگ پیچیده به خوبی با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود و گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال چیزی برای تغییر چهره هستند.

مارسالا به خوبی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود. استفاده از آن در زمستان، گرم و سنگین است و در بهار استفاده از آن در کنار سایه‌های یخی و سرد، انتخاب مناسبی است.

ریشه قرمز- قهوه‌ای این رنگ به سرچشمه پیچیده زمین برمی‌گردد و خاکی بودن طبیعی را القا می‌کند، در عین حال هویت جسورانه و هیجان‌انگیز آن برای عده دیگری القاکننده رنگ کبود غنی و پیچیده سلطنتی است.

 مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون گفت: این رنگ دلچسب، در همه جهان شیک و جذاب است و به راحتی در مد، لوازم زیبایی، طراحی صنعتی، مبلمان منزل و فضای داخلی قابل استفاده است.

شرکت پنتون با ارائه راهنمای تزئینات داخلی، این رنگ پیچیده و کامل را به نحوی نشان داده است که یادآور فرش‌ها، دفترهای کار و فضاهای صنعتی دهه ۷۰ است. با معرفی این رنگ توسط پنتون، می‌توان آنچه را که ماه آینده دنیای مد به ارمغان خواهد آورد پیش‌بینی کرد و بر این اساس مد سال ۲۰۱۵ چندان گلگون نخواهد بود.





جام جم سرا



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: