کد خبر: ۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 11
شفا آنلاين-علی دایی روز دوشنبه به عیات مرتضی پاشایی رفت.

به گزارش شفا آنلاين،در فوتبالی که برخی بازیکنان بی‌هنر سلام کردن به محمود خوردبین پیشکسوت خود را عار می‌دانند، هستند کسانی مثل علی دایی که در اقدامی ارزشمند بر بالین مرتضی پاشایی خواننده سرشناس پاپ حاضر شده و او را به مبارزه با سرطان دعوت می‌کنند. دیروز توی حال و هوای خودمان بودیم که یکی از شاهدان ملاقات آقای گل جهان و مرتضی پاشایی حرف‌های رد و بدل شده بین این دو را به سمع و نظرمان رساند که بدون کم و کاست تقدیم حضورتان می‌شود.

مرتضي پاشايي (با ديدن علي دايي هيجان‌زده ماسك خود را برداشته و مي‌گويد): خيلي نوكرتم علي‌آقا!
علي دايي (با لبخند): پسر بلند شو! تو بايد بلند شوي... تو كه چيزيت نيست خودتو لوس كردي. (خنده دسته‌جمعي)
مرتضي پاشايي (با شوق و ذوق فراوان): علي‌آقا، خيلي لطف كرديد تشريف آورديد. ان‌‌شاء‌ا... بتوانم جبران كنم.
علي دايي: به‌زودي جبران مي‌كني! بايد بلند شوي و فقط براي خودم و اختصاصي اجرا كني!
 مرتضي پاشايي: چشم علي‌آقا! نوكرتم! (در اين لحظه علي دايي كه بغض كرده، نمي‌تواند جلوي بغض خود را بگيرد. گوشه چشم‌هايش خيس مي‌شود اما روي خود را برمي‌گرداند تا كسي اشك‌هايش را نبيند و...)

 نكته: رسانه‌اي شدن ملاقات علي دايي با مرتضي پاشايي كه با بيماري مهلك سرطان روبه‌روست، مي‌تواند مؤيد اين مسئله باشد كه هنوز چشمه معرفت و انسانيت در اين فوتبال خشك نشده است.

پاشايي اشك دايي را درآورد
علي دايي ديروز به همراه افشين پيرواني و بهمن دهقان راهي بيمارستان بهمن شد تا ضمن ملاقات با مرتضي پاشايي از نزديك در جريان وضعيت بيماري اين خواننده خوب و جوان كشورمان قرار بگيرد. دايي بعد از ديدن وضعيت پاشايي نتوانست جلوی خودش را بگيرد و چشمان شهريار كاملاً خيس شد. او ابراز اميدواري كرد هر چه سريع‌تر اين خواننده كه اين روزها با بيماري سرطان مبارزه مي‌كند، بهبود يابد.




خبرآنلاین




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: