کد خبر: ۳۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 31
دكتر فاضل:
شفا آنلاین:دكتر ايرج فاضل گفت: نکوداشت در زمان حیات نخبگان علمی و پزشکی کشورمان از موضوعاتی است که زمینه ساز انگیزش گروه‌های علمی و بالندگی کشور می‌شود و نباید آن را از یاد ببریم.
به گزارش شفا آنلاین-دکتر فاضل رئیس مجمع انجمن‌های پزشکی ایران در جمع اساتید و نخبگان عرصه پوست و مو کشور افزود: برگزاری نکوداشت در زمان حیاتی پسندیده‌تر از نکوداشت در زمان فقدان اساتید است و این صفات پسندیده‌ به بالندگی نخبگان می‌انجامد و در زمان تشکیل فرهنگستان شاهد این مهم بودیم. 
 
وی گفت: در حال حاضر فرهنگ سازی ما به سمتی است که از نخبگان و مغر متفکر در عرصه ملی و بین‌المللی در طول حیات تجلیل نموده و به پاسداشت زحمات و ارائه خدماتشان به این مهم می‌پردازیم. 
 
فاضل دلایل ارتقای دکتر دولتی را در ستوه ملی و بین‌المللی متعدد دانست و افزود: دلسوزی، تعهد بالای فرهنگی و علمی و الگو پذیری اخلاقی و مذهبی دکتر دولتی از خصوصیاتی است که همگان به آن می‌پردازند و ما نیز به منظور تجلیل از این خصوصیات بارز گرد هم آمدیم. 
 
وی در ادامه این دانشمند فرزانه را نه تنها برای ایران بلکه مفید و فایده برای تمام جهانیان دانست و گفت: عمر پاک و روح درخشان و مستعد دکتر دولتی در تمام مجامع جهانی ایران را سربلند نموده و عامل ارتقای جامعه پزشکی ایران بوده است و ما در این  نکوداشت ضمن تجلیل از دکتر و خانواده دکتر خواستار طول عمر این فرهیخته میهن اسلامی هستیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: