کد خبر: ۳۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 30
شفا آنلاین:سال گذشته دویست میلیارد هزینه مصرف داروهای گیاهی بود که این رقم در سال جاری به پانصد میلیارد افزایش یافت.
به گزارش شفا آنلاین-جعفر میرفخرایی رییس شورای سیاست گذاری و دبیرانجمن تولیدکنندگان داروها و فراورده‌های گیاهان دارویی  گفت: وجود و برگزاری چنین همایشها و نمایشگاههایی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در ارتقاء فرهنگ سازی برای اقشار مختلف مردم داشته باشد. 

وی گفت: درحال حاضر بیش از ۵۰ شرکت دراین نمایشگاه حضور دارند. رسالتی که برعهده این نمایشگاه است، این است که امکان رویارویی با مردم و مسئولین و پرسش و پاسخ را فراهم کند. مراجعین باحضور خود و ایجاد سوال برای تولیدکننده می‌توانند کمک شایانی به پیشرفت در این زمینه کنند. 

میرفخرایی اذعان داشت: باید گفت و پذیرفت که مبرا از اشتباه نیستیم. و من به عنوان دبیر انجمن تولیدکنندگان و سیاست گذار این برنامه از روز اول در این مکان حضور دارم تا از نزدیک با مشکلات تولیدکنندگان و مراجعه کنندگان آشنا شوم و تدابیر لازم را برای حل و مرتفع کردن آنها به کار ببرم. 


وی در پایان گفت: درحال حاضر حدود ۴۵ کارخانه داروسازی گیاهی وجود دارد و حدود ۴۰ کارخانه شیمیایی که محصولات گیاهی را هم تولید میکنند وجود دارد. سال گذشته دویست میلیارد هزینه مصرف داروهای گیاهی بود که این رقم در سال جاری به پانصد میلیارد افزایش یافت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: