به گزارش شفاآنلاین، امیرعباس تقیپور در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه یک تأمیناجتماعی کشور در شعبه 4 تهران گفت: نقش روابط عمومیها در عصر رسانهها و شبکههای اجتماعی باید موثرتر باشد تا بتوانند نیازهای مخاطبان را به روز پاسخ دهند.
وی افزود: روابط عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و رسانه 5 شاخه کاربردی حوزه مدیریت ارتباطات است که با ابتکار و خلاقیت میتوان نهایت تاثیرگذاری مثبت را در مخاطب داشته باشیم.
تقیپور با بیان اینکه روابط عمومی بخشی از وظایف مدیران ارشد است، تصریح کرد: عمل آگاهانه، مستمر و موثر از ویژگیهای یک مدیر روابط عمومی است.
وی تأکید کرد: روابط عمومی یک امر تخصصی شده است و باید افراد کارآمد، کارشناس و متخصص در این بخش مورد استفاده قرار گیرند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی انتقال درست نظرات و دغدغههای مخاطبان به مدیران ارشد سازمان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: افکارسنجی علمی منجر به تصمیم گیری موثر توسط مدیران ارشد سازمان میشود.
وی حضور سازمان تأمیناجتماعی در فضای شبکههای اجتماعی را مهم دانست و گفت: بزودی با همکاری شرکت خدمات ماشینی تأمین، اپلیکیشن تأمیناجتماعی حاوی نشانی شعب و مراکز درمانی تأمیناجتماعی سراسر کشور به همراه شماره تلفنهای مورد نیاز از طریق این نرم افزار عرضه میشود.
غلامحسین ستودهخو، مدیر کل تأمیناجتماعی شرق تهران بزرگ نیز در این نشست فعالیت صحیح روابط عمومی را باعث ایجاد آرامش و بهبود عملکرد سازمان برشمرد و افزود: کارکنان روابط عمومی باید از افراد دلسوز و با انگیزه باشند تا امکان تحقق استراتژی پاسخگویی در سازمان فراهم شود.
وی با اشاره به گستره وسیع فعالیت سازمان تأمیناجتماعی اظهار داشت: با وجود حجم زیاد کاری سازمان تأمیناجتماعی، پاسخگویی به اقشار گوناگون جامعه نیز دارای پیچیدگیهای خاصی است و روابط عمومی در این حوزه وظایف زیادی بر عهده دارد.
مدیرکل تأمیناجتماعی شرق تهران با تشکر از زحمات مدیران و کارشناسان ادارهکل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی افزود: بنده شاهد فعالیتهای موثر و بدون حاشیه ادارهکل روابط عمومی سازمان هستم.
وی با ارائه پیشنهاداتی خواستار تعامل رو در روی مدیران و روسای شعب سراسر کشور با بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان شد.