کد خبر: ۳۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 21
شفاآنلاین-جاری شدن سیل در شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه جان دو کودک را گرفت.
به گزارش شفا آنلاین،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه روز سه شنبه  گفت: خانواده این دوکودک عشایر بودند و چادر آنها در نزدیکی رودخانه بنا شده بود که شدت بارش و بی احتیاطی آنها سبب شد دیشب دو کودک خود را در سیلاب از دست بدهند.

جهانگیر پورحسن اظهار کرد: به دنبال بارش های هفته جاری، هلال احمر در مجموع به 85 خانوار که گرفتار سیل و آب گرفتگی شده بودند، امداد رسانی کرد.

وی افزود: در بارندگی های شدید چند روز گذشته در سطح استان، بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه، بخش مرکزی شهرستان پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و کوزران دچار آب گرفتگی و سیلاب شدند و همین باعث بروز مشکلاتی برای اهالی این مناطق شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: پس از وقوع بارندگی های شدید در مناطق یاد شده، حدود 250 نفر از همکارانمان در قالب 24 تیم عملیاتی به کمک مردم شتافتند و به آن ها امداد رسانی های لازم ضورت گرفت.

وی بیان کرد: در این امداد رسانی ها، نزدیک 85 خانوار با جمعیتی در حدود 350 نفر از خدمات و امدادرسانی های نیروی های هلال احمر برخوردار شده و وسایل لازم در اختیار آنها قرار گرفت.

پورحسن از آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد و گفت: نزدیک به یک هزار و 200 نفر از همکارانمان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

فرماندار ثلاث باباجانی نیز گفت: خانواده ای که شب گذشته دچار آسیب ناشی از سیلاب شده بودند از عشایر کوچرو منطقه محسوب می شوند.

رستگار یوسفی افزود: این خانواده به همراه سه خانواده عشایر دیگر، چادرهای خود را در یک مسیر سیلابی در منطقه ای به نام 'قمان' بنا کرده بودند که دیشب (دوشنبه شب) دو کودک هفت ماهه و چهار ساله آنها بر اثر سیل جان باختند.

وی گفت: عشایر این منطقه زمستان را در منطقه گرمسیری شهرستان قصرشیرین می گذرانند و این خانواده ها قصد داشتند بزودی به این منطقه کوچ کنند.
برچسب ها: سیل ، کودک ، جان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: