کد خبر: ۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 20
شفا آنلاين-رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران گفت: فردی که در اصفهان دچار اسیدپاشی شده دچار سوختگی عمیق شده و از ناحیه صورت و چشم آسیب جدی دیده است. 6 جراح و 3 روانپزشک به وضعیت او رسیدگی می کنند.

به گزارششفا آنلاين، به نقل از وزارت بهداشت، کامران آقاخانی، رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در خصوص تشریح روند درمان فردی که به دلیل اسید پاشی در اصفهان مصدوم شده و هم اکنون در این بیمارستان بستری است، گفت: کارهای اولیه برای این بیمار انجام شده و از آنجا که سوختگی با اسید از نوع درجه سه و عمیق است و باید تیمی متشکل از گروه های مختلف درمانی وی را تحت نظر داشته باشند.


 

آقاخانی در ادامه افزود: در حال حاضر تیمی متشکل از 6 جراح و 3 روانپزشک وضعیت بیمار را بررسی کرده و چون این دست از بیماران به عنوان بیماران خاص تلقی می شوند به صورت ویژه نیز پروسه درمانی وی در حال اجرا و تحت نظر است.

 

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه، در حال حاضر بیمار مذکور در وضعیتی به سر می برد که تمام مراحل درمانی لازم برای وی در حال انجام است،افزود: متاسفانه این بیمار  آسیب بسیار جدی از ناحیه صورت و چشم به دلیل مواجهه با اسید دیده و در خصوص وضعیت بینایی چشم های وی باید منتظر اظهارنظر متخصصان چشم پزشکی باشیم.




فارس





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: