کد خبر: ۳۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 18
پدر علم نفرولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- پدرعلم نفرولوژی ایران در واکنش به خبر معرفی پروفسور سمیعی به عنوان برترین جراح مغز و اعصاب جهان گفت: به عقیده من جوایز علمی را معمولأ باید بر اساس اکتشاف هایا ابداع هاي بسيارخاص ومنحصربه فرد اعطا کنند حال آن که نمی دانیم پروفسورسميعي بابت کدامین اکتشاف یا اختراع علمی- پزشکی به این عنوان نائل آمدند؟ضمن اين كه تا آنجا كه ميدانيم ايشان درآلمان و اروپا چند سالي است كه بازنشسته شده اند.

پروفسور بهروز برومند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اگر ایشان در ایران تشریف بیاورند، بمانند و جای دیگری نروند و عده ای را تربیت کنند تا به داد مردم برسند بسیار خوشحال خواهیم شد.

نماینده ایران درMESOTخاطرنشان کرد: یعنی پزشک باید به اندازه کافی جراحی کرده باشد و بعد مشخص شود که به دلیل فلان جراحی خاص و دشوار یا به دنبال یک ابتکار جایزه ای به وی اعطا شده زیرا در این صورت برای همه ارزش بیشتری دارد.

متخصص کلیه و مجاری ادرار ادامه داد: واقعیت این است که اگر همینطوری بگویند فلان جراح به عنوان بزرگ ترین آدم شناخته می شود؛ هم می تواند خوب یا می تواند ناشی از سایر علل باشد.

عضو اسبق هيات مديره نظام پزشكي كشور تأکید کرد: در هرصورت من افتخار می کنم که از هر ایرانی در هر جایی و به هر شکلی ستایش شود. زیرا این امر بهتر از این است که با دشنام بگویند فلان پزشک مال مردم را خورده یا تعداد مرگ و میر بیمارانش زیاد است.ضمن اين كه معتقدم بايد درباره سازمان يا نهادي كه جوايزرا اعطا مي كند نيزبه دقت تحقيق شود و خبر آن در مجلات علمی همان رشته منتشر شده باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: