کد خبر: ۳۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 18
شفا آنلاین- رئیس جامعه جراحان ایران در واکنش به خبر معرفی پروفسور سمیعی به عنوان برترین جراح مغز و اعصاب جهان تأکید کرد: من فکر می کنم دردنياو مملکت ما افراد خیلی برازنده تری داریم که خیلی هم براي علم پزشكي و بيماران زحمت كشيده و می کشند که به طورقطع مستحق دريافت جوایز بسيارارزنده والبته معتبر مي باشند.

دکتر ایرج فاضل در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در واقع ما دركشور باید به کسانی توجه کنیم که به مملکت خدمت کرده اند یا در حال خدمت اند.

وی خاطرنشان کرد:همانطور كه قبلا نيزگفته ام سپردن سکان جراحی مغزواعصاب كشور به پروفسورسمیعی صددرصد اشتباه بود.چراکه ما درکشورپزشکان بسیاربرجسته ای داریم که آنها نیزمی توانسته اند درخارج ازکشورازبهترین امکانات برخوردارباشند اما همواره درکشوربوده وبه مردم خدمت کرده اند که بی تردید نباید به هیچ عنوان آنها وخدمات شان رانادیده گرفت.

وزیر اسبق بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از زحمات تمامی پزشکان و متخصصین ایرانی مقیم خارج تصریح کرد: برخی از این پزشکان درخارج از کشور نه تنها یک مجروح ایرانی را رایگان درمان نکردند بلکه هزینه های گزافی نیز به کشور تحمیل کردند که جای بسی تأسف است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: