کد خبر: ۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 17
شفاآنلاين- وزیر اطلاعات گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و حضور گسترده نیروهای مسلح در صحنه، شاهد امنیت مطلوب در کشور هستیم.

به گزارش شفا آنلاين، حجت الاسلام سید محمود علوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد، امنیت را زیربنای اصلی توسعه و پیشرفت بخش های مختلف کشور دانست و افزود: کارنامه عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات مملو از اقتدار، خدمات ارزنده و ایجاد امنیت برای ملت است و این وزارتخانه با محور قراردادن شرع، اخلاق و قانون در این زمینه تلاش می کند.

وی با بیان اینکه هرگونه حمایت و حراست از نظام جمهوری اسلامی، باید در چارچوب تاکیدات دین مبین اسلام باشد گفت: کارکنان سختکوش وزارت اطلاعات با اخلاص تمام برای تامین امنیت و برخورد با هرگونه مظاهر و مخلان ناامنی درجامعه به صورت خستگی ناپذیر در تلاشند.

وزیر اطلاعات افزود: دشمنان و ایادی سرسپرده آنها برنامه ریزی های بسیار برای ایجاد ناامنی در ایران انجام می دهند ولی با حضور گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج)، توطئه های آنان یکی پس از دیگری شناسایی و با آن برخورد می شود.

حجت الاسلام علوی گفت: یکی از این موارد، توطئه دشمنان برای به خاک و خون کشیدن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بود که با تلاش کارکنان وزارت اطلاعات خنثی شد.

وی استقرار امنیت را یکی از دستاوردهای جامعه مهدوی و حکومت امام زمان (عج) دانست و افزود: فرهنگ ایمانی اساس امنیت درجامعه اسلامی است.

وی اظهار کرد: برقراری امنیت برای مردم و جامعه از وظایف خطیر نظام جمهوری اسلامی ایران است و در سایه تامین امنیت محورهای شعار امسال به طور کامل محقق می شود.

حجت الاسلام علوی افزود:دین مبین اسلام برای زندگی خصوصی مردم ارزش قائل شده و اجازه ورود به حریم خصوصی افراد را نداده است و لذا نباید این امنیت دچار خدشه شود.

وی گفت: در برخی موارد خاص، اسلام اجازه داده که اگر توطئه ای در پیش بود، در چارچوب شرع اسلام و حکم قضایی به موضوع رسیدگی شود
ايرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: