کد خبر: ۳۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 16
معاون سازمان نظام پزشکی تهران در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- معاون سازمان نظام پزشکی تهران گفت: با توجه به جابه جایی معاونت آموزشی وانتقال این معاونت به ساختمان میدان آرژانتین، فضا جهت فعالیت سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ فراهم به طور عملی فراهم شد.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: همچنین در راستای تجهیز بخش های مذکورنیز اقدامات لازم به عمل آمده است.حال آنکه  با جدا شدن این 2 سازمان از یکدیگر انتظار می رود که پزشکان و مراجعین بتوانند به نمایمدگان واقعی خود مراجعه و مشکلاتشان را حل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین می توان گفت که وضعیت مالیات پزشکان و مسئله طرح ترافیک به طور مستقیم به سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ منتقل شده ونمایندگانی که سال گذشته با رأی پزشکان تهران انتخاب شده اند؛ می توانند به این امر رسیدگی نمایند.

معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: البته به رغم تصویب این جداسازی ،متأسفانه باز هم گروهی از همکاران مخالف تفکیک سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از سازمان کل بوده و مشغول جوسازی هستند که ازآنها نیزانتظارمی رود ازاین قبیل مسایل دست بردارند.هر چند با فعالیت و پیگیری های اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ تا به حال این امر خنثی شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
0
1
جناب دکتر . لطفا مسایل داخلی رو رسانه ای نکنید .سی مخالف استقلال نظام تهران نیست . ولی این انتزاع نباید به هر قیمتی انجام گرفته و باعث اضمحلال سازمان مرکزی گردد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
0
1
چرا اصرار دارین برین اونجا؟؟
میخاین وضع بدتر از این بشه؟
اگه استقلال میخاین باید فیزیکی هم باشه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: