کد خبر: ۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
شفاآنلاین-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت راه‌های کشور و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های چالوس و هراز را در روز عید قربان تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به تعطیلی یک‌شنبه به مناسبت عید سعید قربان، با اشاره به احتمال سنگین بودن بار برگشت به سمت تهران در عصر یک‌شنبه اظهار داشت: با توجه به این‌که بخشی از هموطنان در روزهای اخیر عازم سفر شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود در عصر یکشنبه موج بازگشت مسافران، باعث افزایش حجم ترافیک خودروها در جاده‌ها و خصوصاً راه‌های شمالی به سمت تهران شود.

وی با بیان این‌که پلیس محدودیت‌هایی را برای بعد از ظهر روز یکشنبه درنظر گرفته است، در تشریح این محدودیت‌ها گفت: از ساعت 13 یک‌شنبه، تردد در جاده چالوس از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و تردد از ساعت 16 تا 3 بامداد دوشنبه به صورت یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت کرج انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین تردد خودروها در محور هراز نیز از ساعت 13 روز یکشنبه تا ساعت 1 بامداد دوشنبه از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

حمیدی تأکید کرد: البته نکته قابل توجه آن است که تغییر در ساعات ذکر شده با گزارش‌های ماموران حاضر در محل، امکان پذیر است و کم یا زیاد شدن این محدودیت‌ها، به تناسب ترافیک خودروها متصور است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت جوی و ترافیکی در تمامی راه‌های کشور مطلوب است، به بارش‌های شب گذشته در برخی محورهای شمالی و غربی اشاره کرد و گفت‌: شب گذشته به علت بارش باران در محورهای چالوس و هراز، شاهد ریزش جزئی کوه در بخشی از این معابر بودیم که با حضور سریع عوامل پلیس و راهداری، این معابر به سرعت پاکسازی شد و در حال حاضر نیز تردد در این معابر جریان دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: