کد خبر: ۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 01
شفاآنلاین-ناسزاگویی ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد به کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، برای دقایقی فضای جلسه علنی را متشنج کرد.
به گزارش شفا آنلاین،این درگیری لفظی زمانی آغاز شد که کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل پشت تریبون قرار گرفت و نطق خود را ارائه کرد. ابراهیم آقامحمدی که در جایگاه هیات رییسه حضور داشت پس از پایین آمدن پیرموذن از پشت تریبون به سمت وی آمد و با ناسزاگویی به او اعتراض کرد.

ناسزاگویی های آقامحمدی به پیرموذن لحظاتی ادامه یافت تا این که نمایندگان اطراف این دو نماینده جمع شدند و آنان را به صندلی هایشان هدایت کردند.

سپس پیرموذن به سمت آقامحمدی رفت که دوباره نماینده خرم آباد از جای خود برخاست و ناسزا گفت. در این هنگام مهرداد بذرباش عضو هیات رییسه به جمع آنان آمد و آنان را از هم جدا کرد.

سپس کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل خطاب به خبرنگاران گفت که آقای آقامحمدی بیمار بود و برای نطق نیامد و از این رو من جای او نطق کردم.

اما علیرضا خسروی نماینده سمنان گفت که ظاهرا پیرموذن بدون هماهنگی با آقامحمدی و هنگامی که وی برای دقایقی در جلسه علنی مجلس حضور نداشت، نام آقامحمدی را پاک می کند و نام خود را برای نطق می نویسد که این باعث عصبانیت آقامحمدی شد.

نماینده سمنان در عین حال از تبدیل شدن ناسزاگویی به امری عادی در مجلس انتقاد کرد و گفت که این کار خوبی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: