کد خبر: ۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 01
شفاآنلاین-دوازدهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران با حضور دکتر علیرضا زالی رییس سازمان نظام پزشکی از امروز چهارشنبه ( 9 مهرماه ) در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش شفا آنلاین،در این کنگره سه روزه که با هدف به روزرسانی دانش و ارتقای سطح علمی دندانپزشکان برپا می شود، چهره های مطرح بین المللی از کشورهای مختلف شامل آمریکا، استرالیا، اسپانیا، هلند، ایتالیا، لبنان، هندوستان و ترکیه حضور دارند.

یکی از مباحث این کنگره 'مینی ایمپلنت های ارتودنسی' است که در ایران نیز همگام با سایر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در این کنگره جدیدترین دستاوردها در زمینه سیستم های مبتنی بر رایانه برای طراحی وسایل درمانی (cad cam) با هدف بهبود نتایج درمان، برنامه های شبیه ساز نتایج ارتودنسی و درمان جراحی، استفاده از براکت های 'سلفلیگیت' برای تسریع در درمان، بهره گیری از روش های ارتودنسی نامریی (لینگوآل)، کاربرد پلاک های شفاف برای ارتودنسی به ویژه در افراد بالغی که مساله زیبایی برای آنان اهمیت دارد به متخصصان ارایه می شود.

این کنگره با همکاری انجمن جراحی فک و صورت، انجمن پروستودنیست ها و انجمن دندانپزشکی ایران برپا می شود که در آن پنل های اختصاصی جراحی فک و صورت و پروتز به ارایه دستاورد های جدید این رشته خواهند پرداخت.

برگزاری کارگاه های متنوع و نمایشگاه جامع مواد و تجهیزات دندانپزشکی همزمان با برپایی کنگره دوازدهم انجمن ارتودنتیست های ایران ارایه می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: