کد خبر: ۳۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 30
شفا انلاین -رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه مونستر آلمان گفت: بهترین راه پیشگیری از اضطراب تغییر سبک زندگی است.
به گزارش شفاآنلاین ،پرفسور علی گرجی در حاشیه نشست دومین کنگره بین‌المللی اضطراب به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: آمار بین المللی به ویژه در دهه اخیر نشان از افزایش چشمگیر اضطراب دارد و از هر چهار یا پنج نفر یک نفر اضطراب دارد.
وی با بیان اینکه این روزها مسائلی به عنوان ارزش مطرح شده که رسیدن به آن‌ها اضطراب می‌آورد افزود: بنابراین بهترین روش برای جلوگیری از اضطراب و استرس تغییر سبک زندگی است.
رئیس دومین کنگره بین المللی اضطراب افزود: در این کنگره که از فردا به مدت سه روز با حضور بهترین متخصصان داخلی و خارجی اعصاب و روان برگزار می‌شود چگونگی برخورد با اضطراب، زمینه، دلیل و درمان اضطراب بررسی می‌شود.
وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی جنگ و اضطراب، تصادفات و بلایای طبیعی و اضطراب،کودکان و اضطراب و نقش تلویزیون و سینما در اضطراب از دیگر برنامه‌های این کنگره است.
پرفسور گرجی همچنین به ارائه درمان‌های نوین اضطراب و جلوگیری از آن در قالب طرح اضطراب زدایی به ویژه در کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: یکی از گروه‌های هدف این کنگره جانبازان جنگ تحمیلی هستند.
دومین کنگره بین‌المللی اضطراب با محوریت مشکلات و راه‌های نوین درمانی‌ جانبازان در بخش اعصاب و روان فردا در معاونت توانبخشی هلال احمر برگزار می‌شود.
این کنگره تا 11 مهر برپا خواهد بود و بیمارستان خاتم الانبیا، بنیادشهید و امور ایثارگران و سازمان نظام روانشناسی کشور در برگزاری آن مشارکت دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: