کد خبر: ۳۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 25
شفا آنلاین:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش گرفتن یک دستگاه خودروی آردی در میدان آرژانتین و مصدوم شدن دو تن خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد: در ساعت 9:40 دقیقه صبح امروز درپی تماس شهروندان با سامانه 125 ، ستاد فرماندهی تهران از حریق یک دستگاه خودروی سورای آردی در میدان آرژانتین ابتدای رسالت شرق مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه 53 عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی آردی دو گانه سوز کاملاً شعله ور و دو تن از سرنشینان نیز تا رسیدن آتش نشانان ازداخل خودروخارج شده بودند و آتش نشانان نیز بلافاصله آتش سوزی را مهار و محل را ایمن سازی کردند.

به گفته ملکی علت آتش سوزی نشت گاز ازاتصالات سیستم گاز  سوز خودرو وتجمع گاز در داخل اتاق آردی  بوده که ابتدا باعث انفجار و سپس آتش سوزی شده است.

گفتنی است، راننده خودرو به علت مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
خاطرات آتش سوزي پژو پارسم
بعد از ظهر بود که برای مهمانی به خانه یکی از آشنایان که از سفر کربلای معلا آمده بود حرکت کردیم بعد از 15 دقیقه که گل و شیرینی خریدیم به محل آنها رسیدیم چند ثانیه ای از توقف ما کنار درب آنها نگذشته بود که از میان درز کاپوت خودرو پژو(پارس) شروع به دود کردن و یکدفعه دچار حریق شد چنان وحشتی کرده بودیم که نمی دانستیم چه کاری انجام دهیم در همان موقع دربها هم خودبخود قفل شده بود و هر چه با مشت به شیشه ها می زدیم مشتمان توان خرد کردن آن را نداشت خوشبختانه مردمی که جمع شده بودند از جان خود گذشتند و به کمک آمدند و در خانه یکی از همسایگان که همان روز کار بنایی داشت کلنگی آوردند و با زور در را باز کردند و خود و خانواده ام که پنج نفر بودیم و از دود داشتیم خفه می شدیم نجات دادند و حال که مدتی هم که گذشته ام اثرات روحی آن فراموشمان نشده ...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: