کد خبر: ۳۵۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024September 25
فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های معتبر کشور، تسلط به زبان انگلیسی، آشنایی با تدوین طرح کسب‌وکار، توانمندی در اجرای طرح‌های کارفرمایی، داشتن روحیه کار تیمی، توانمندی مدیریت پروژه و مدیریت زمان ازجمله شرایط اختصاصی جذب امریه است.

شفاآنلاین:عمومی>پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی، برای تأمین نیروی انسانی متخصص خود امریه سربازی جذب می‌کند؛ این فراخوان برای جذب نیروی امریه در مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکتری از دانشگاه‌های معتبر است.

به گزارش شفا آنلاین:طبق این فراخوان، رشته‌های تحصیلی متقاضیان دریافت امریه سربازی از این پژوهشکده، باید یکی از رشته‌های مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی، شیمی تجزیه، مهندسی شیمی و نفت، حسابداری،‌ آی‌تی و روابط عمومی (رسانه، تهیه خبر، مسلط به گرافیک و طراحی) باشد. شرایط عمومی برای جذب در این امریه، نداشتن کسری خدمت و سکونت در استان تهران یا استان البرز عنوان شده است.

فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های معتبر کشور، تسلط به زبان انگلیسی، آشنایی با تدوین طرح کسب‌وکار، توانمندی در اجرای طرح‌های کارفرمایی، داشتن روحیه کار تیمی، توانمندی مدیریت پروژه و مدیریت زمان ازجمله شرایط اختصاصی جذب امریه است. متقاضیان واجد شرایط می‎‌توانند نامه درخواست و رزومه علمی خود را از طریق رایانامه پژوهشکده به نشانی sec.irdci@acecr.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۴۷۶۴۰۵۰-۰۲۶ تماس بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: