کد خبر: ۳۴۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 31
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار انتصاب معاونان و مدیران کل وزارت بهداشت بر اساس استفاده از توان همه گروه‌های سلامت شد.
شفاآنلاین:سلامت>رئیس کل سازمان نظام پرستاریاحمد نجاتیان، در این نامه خطاب به محمدرضا ظفرقندی، نوشت: با عنایت به حوزه وسیع عملکرد وزارت بهداشت و حضور متخصصان و دانشمندان از حوزه‌های مختلف علوم سلامت در ستاد وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، در مراکز ارائه خدمات سلامت و همچنین دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی رشته‌های مختلف، یکی از مصادیق اجرای عدالت، به کارگیری عادلانه این متخصصان در سمت‌های سیاستگذاری و مدیریتی متناسب با تخصص، توان و میزان تأثیرگذاری هر یک از حرف سلامت است.

به گزارش شفا آنلاین:لذا با توجه به دیدگاه همه جانبه و علمی جناب عالی به حوزه سلامت، درخواست می‌شود در انتصاب معاونین و مدیران کل وزارت بهداشت و رؤسا و معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مؤسسات تابعه وزارت بهداشت از توان همه گروه‌های حوزه سلامت به ویژه پرستاری و مامایی، بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، سیاستگذاری سلامت و اقتصاد سلامت استفاده گردد.

بدون شک بکارگیری ظرفیت همه متخصصان در سمت‌های مدیریتی، می‌تواند در جلب اعتماد و مشارکت کلیه اعضای تیم سلامت در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت چهاردهم در حوزه سلامت بسیار مؤثر باشد.

پیشاپیش از حسن همکاری و عنایت جناب عالی سپاسگزارم و برای جناب عالی و همه تلاشگران وزارت بهداشت دولت چهاردهم آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: