کد خبر: ۳۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
شفاآنلاین-دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران از برگزاری این کنگره از فردا در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، ناصر صادقپور با اشاره به مفید بودن این کنگره به دلیل معرفی تازه‌های اپتومتری گفت: این کنگره با هدف بروز رسانی دانش و اطلاعات اپتومتریست‌ها و معرفی تازه‌های این علم به همکاران هر سال برگزار می‌شود.

 

وی محورهای هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران را نیز برشمرد و اظهار کرد: رفرکشن، کم بینایی  و توانبخشی بینایی، فیت و دیسپنسینگ عینک طبی، آمبلیوپی و دید دوچشمی، اخلاق پزشکی در اپتومتری، بیومتری چشم، عدسی‌های تماسی، تصویربرداری قرنیه، پزشکی قانونی در اپتومتری، بیماری­های چشم، تست­های پاراکلینیک و مقالات آزاد محورهای کنگره امسال است که طی سخنرانی و پنل­های مختلف مطرح و به بحث گذاشته می‌شوند.

 

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران با بیان اینکه کنگره امسال با همکاری گروه­های اپتومتری دانشگاه­های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، مشهد، زاهدان و جامعه اپتومتری ایران برگزار خواهدشد، اظهار کرد: در این کنگره سراسری از مهمانان خارجی دعوت نشده است، لذا سخنرانان در محورهای مختلف از اساتید بزرگ و مجرب ایرانی هستند.

 

صادقپور با بیان اینکه در کنگره نمایشگاه­های جانبی مرتبط برپا می شود، خاطرنشان کرد: شرکت در کنگره برای اپتومتریست­ها از سراسر کشور 12.5 امتیاز بازآموزی خواهد داشت.

 

این کنگره با سخنرانی علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی، میرزاجانی رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران ،عظیمی رئیس کنگره ، آقای دکتر صادقپور دبیراجرایی کنگره آغاز می‌شود .

 

از جمله مبحث جدید دیگر کنگره بحث پزشکی قانونی در رشته اپتومتری است که پانلی به همین موضوع در تاریخ 14 شهریور با حضور  احمد شجاعی ریاست سازمان پزشکی قانونی برگزار می‌شود.
فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: