کد خبر: ۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
شفاآنلاین-بالاخره پس از کش و قوس فراوان تکلیف هیات رئیسه شورای پایتخت برای یک سال دیگر روشن شد. طبق رای گیری به عمل آمده، امروز مهدی چمران با 18 رای موفق شد رئیس شورای شهر تهران شود.
به گزارش شفاآنلاین، با وجودی که سه نفر از اعضای شورای شهر به دلایل مختلف از جمله فوت مادر یکی از اعضا و همچنین تصادف رانندگی دیر به صحن علنی پارلمان پایتخت رسیدند، ولی بالاخره رای گیری طبق برنامه ای که از یکشنبه گذشته اعلام شده بود انجام شد و مهدی چمران با تعداد 18 رای به عنوان رئیس شورای شهر برای مدت یک سال برگزیده شد.
احمد مسجدجامعی نیز به 13 رای به ریاست یکساله خود به شورای شهر پایان داد.

مسجد جامعی پیش از رای گیری گفت: از خبرنگاران خواهش می کنم حق رای مخفی را برای نمایندگان شورا حفظ کنیدو دنبال این نباشید که ببینید چه کسی به چه کسی رای می دهد. این حق نمایندگی، حق مردم است و مخفی بودن آن را از بین نبرید. آقای قناعتی علی رغم فوت مادر تشریف آورد، آقای صابری هم با وجود تصادف به صحن آمد تا رای بدهد، برای همین حق مخفی بودن رای را از بین نبرید.

حاشیه های جلسه رای گیری:


-درگیری بین دوستی و کاشانی پیش از رای گیری به وجود آمد، به طوری که کاشانی برخاست و به سمت دوستی رفت و با پادرمیانی سایر اعضا، درگیری فروکش کرد.

-ازدحام بیش از حد خبرنگاران و مدیران شورا و شهرداری در سالن جلسه، باعث همهمه زیادی شده بود به طوری که مسجدجامعی مجبور شد بارها از حاضران بخواهد سکوت را رعایت کنند.

-دنیامالی، تقی پور، رضازاده و پیرهادی علاوه بر منشی های اول و دوم و رئیس شورا بر شمارش آرا نظارت می کردند.

خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: