کد خبر: ۳۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتي درگفتگو باشفاآنلاین خبرداد :
شفا آنلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: همزمان با اجرای طرح تحول سلامت ،میزان رضایتمندی بیماران درمراجعه به بیمارستان های دولتی به صورت چشمگیری افزایش یافته که به عنوان آثار مطلوب برای نظام مایه افتخار و سر بلندی است.

دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت که با حمایت های مقام معظم رهبری، با تدابیر رئیس جمهور و پیگیری و جدیت وزیر بهداشت وحمایت های مجلس شورای اسلامی  آغاز شده، ما را به یک وظیفه مغفول که به آن نپرداخته ایم یعنی افزایش رضایتمندی مردم در حوزه سلامت وا داشته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان های دولتی به صورت چشمگیری افزایش یافته که به عنوان آثار مطلوب برای نظام مایه افتخار و سر بلندی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در پاسخ به این که میزان رضایتمندی مردم  در این باره چقدر است  اظهار کرد: سیستم های نظارتی وارزیابی های بی طرفانه صورت گرفته ؛ میزان رضایتمندی ازاجرای این طرح را فوق العاده دانسته اند.

وی به شفا آنلاین گفت: امیدواریم با حمایت های دولت و مجلس و همدلی های داخل وزارت بهداشت این طرح به صورت یک کار دائمی  تلقی شود و روز به روز میزان رضایتمندی از آن وخدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان نیز افزایش یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: