کد خبر: ۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین-شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی و متخصصان قلب و عروق در روزهای 25 تا 28 شهریور ماه در سالن همایش رازی برگزار می شود.
به گزارش شفاآنلاین ، دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق گفت: این کنگره چهار روزه که با حضور سه هزار نفر از استادان، پزشکان ، متخصصین قلب و عروق، جراحان قلب و عروق، متخصصین داخلی، متخصصین بیهوشی، رادیولوژی و نورولوژی، پزشکان عمومی و پرستاران برپا خواهد شد .

مژده مزیدی ادامه داد: پژوهشگران و پزشکانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و ایتالیا درباره آخرین اطلاعات و دستاوردهای علمی متخصصان قلب و عروق و رشته های وابسته بحث و تبادل نظر می کنند.

مزیدی گفت: در این کنگره علاوه بر ارائه آخرین نتایج تحقیقات علمی در زمینه بیماری های قلب و عروق، جدیدترین دستاوردها و روش های پیشرفته تشخیصی در این زمینه ارائه می شود.

وی افزود : تبادل اطلاعات داخل و خارج از کشور با یکدیگر در زمینه درمان و تحقیقات پزشکی به ویژه در زمینه قلب و عروق و تأکید بر پیشگیری از بیماری های قلبی-عروقی از جمله اهداف این کنگره ذکر کرد.

دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق افزود : یکی از شاخصه های شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق ثبت نام رزیدنت های قلب و عروق کشور بصورت رایگان است که می توانند از 14 امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنند.

وی افزود: امکان برقراری وب سمپوزیوم به صورت زنده و پخش همزمان برنامه های علمی کنگره از طریق اینترنت با پزشکان خارج از کشور نیز فراهم شده است و در کنار ارائه سخنرانی های علمی نمایندگان شرکت های فعال در زمینه بیماری های قلب وعروق نیز به معرفی جدیدترین داروها، تجهیزات و فنآوری های پزشکی می پردازد. وی گفت:علاوه بر ارائه 40 مقاله در طول برگزاری این کنگره، جدیدترین تجهیزات دارویی و پزشکی در زمینه قلب و عروق در نمایشگاه جنبی برپا می شود.

مزیدی گفت: این کنگره برای متخصصان قلب و عروق 20 امتیاز بازآموزی، پزشکان عمومی 14 امتیاز و پرستاران 10 امتیاز در نظر گرفته است .

شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق در روزهای 25 تا 28 شهریور در سالن همایش های رازی به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار می شود .
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: