کد خبر: ۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 26
شفاآنلاین-معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع 120 نوبت شیر از ابتدای سال تحصیلی در مدارس کشور خبر داد و گفت: با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری توزیع شیر در سال تحصیلی آینده نیز همچنان در مدارس ادامه دارد.

به گزارش شفاآنلاین، از ابتدای سال تحصیلی 93-94 مقرر شده تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه، مراکز شبانه روزی و حتی مدارس غیرانتفاعی و کودکان بی سرپرست نیز از شیر رایگان بهر مند شوند.

براساس مصوبه کمیته ملی شیر، اعتباري بالغ بر 300 ميليارد تومان از منابع هدفمند كردن يارانه‌ها و 150 ميليارد تومان از قانون بودجه سال 93، به طرح توزيع شير در مدارس اختصاص یافته است.

توزیع 70 نوبت شیر رایگان در مدارس از اول مهر

در این زمینه سید محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع 70 نوبت شیر رایگان در مدارس کشور خبر داد و گفت: با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری توزیع شیر در سال تحصیلی آینده نیز همچنان در مدارس ادامه دارد و هیچ مشکلی برای سال تحصیلی 93-94 نداریم.

 طرح توزیع شیر رایگان در مدارس یکی از طرح‌هایی است که برای پوشش ضعف تغذیه کودکان و دانش‌آموزان در کشور اجرا می شود اما متاسفانه در سال گذشته با فراز و نشیب هایی همراه بود؛ به طوری که در برخی از استان های محروم از جمله هرمزگان سهمیه اختصاص داده شده به خوبی مدیریت نشد و و یا اصلا به دست جامعه هدف این طرح یعنی دانش آموزان نرسید.

مهر

برچسب ها: رایگان ، توزیع ، شیر ، مدارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
0
جرادرمورداین موضوع این قدرحرف میزنیداگر راست میگوییدمردعمل باشیدشیرمدارس را حداقل ازاول ابان توضیح کنید وپول ان رابموقع پرداخت کنید وسلام.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار