کد خبر: ۳۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 17
شفاآنلاین -شعبه خرم آباد بیمه دانا رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد ...

به گزارش شفا آنلاین از روابط عمومی بیمه دانا ، طبق اعلام دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان در خصوص اجرای طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی در سال 1392 ، شعبه خرم آباد بیمه دانا در بین شرکت های بیمه استان رتبه اول را از آن خود کرد .

گفتنی است : محورهای مورد سنجش در این طرح شامل اطلاع رسانی به مراجعان ، میزان اعتماد مراجعان ، نحوه رفتار با ارباب رجوع و فضا و تجهیزات فیزیکی است که شعبه خرم آباد توانست با کسب امتیاز کل 63/68 رتبه اول مشتری مداری را به خود اختصاص دهد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: