کد خبر: ۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 15
شفا آنلاین:آتش سوزی انبار لوازم بهداشتی در بازار تهران با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و کاملا خاموش شد.
به گزارش شفا آنلاین، وقوع این اتفاق در ساعت 13:35 دقیقه ظهر دیروزبه سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 107 و7 به همراه خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بازارآهنگران، کوچه معظم الدوله در داخل بازاربزرگ تهران اعزام شدند.

رسول محمدی رئیس ایستگاه 107 آتش نشانی تهران که در محل حضور داشت، در مورد این حادثه گفت: آتش سوزی مغازه ای در طبقه دوم پاساژی سه طبقه با کاربری انبار لوازم بهداشتی با حضور به موقع آتش نشانان مانع از سرایت آتش به مغازه های مجاور شد.

وی افزود: آتش نشانان به دلیل تنگی کوچه ها و مسیر منتهی به محل آتش سوزی مجبور شدند با اتصال ده ها متر لوله آتش نشانی، آب را از خودروها به کانون آتش رسانده و شعله های آتش را خاموش کنند.

محمدی ادامه داد: همزمان گروه نجات هم با بستن دستگاه تنفسی به جستجو در داخل این پاساژ پرداختند و توانستند یک مرد 40 ساله را که در طبقات دچار دودگرفتگی شده بود ازمحل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی با اشاره اینکه کارشناسان درحال بررسی علت بروز این حادثه هستند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش بابکارگیری دستگاههای فن قوی، دودهای سیاه را از داخل این ساختمان سه طبقه کاملا تخلیه کردند.

آتش‌سوزی در گرمابه متروکه

همچنین، یک گرمابه قدیمی در سه راه جمهوری اسلامی که تبدیل به انبار پوشاک شده بود شب گذشته دچار آتش سوزی شد.

با تلاش آتش‌نشانان از سرایت این آتش‌سوزی به دیگر انبارهای موجود در این مکان جلوگیری شد.

وقوع این آتش‌سوزی ساعت 20:52 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ایستگاه‌های 40، 46 و یک از سوی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به سوی محل حادثه در خیابان ولی عصر، سه راهی جمهوری اسلامی حرکت کردند.

اصغر آوار لو افسر آماده منطقه پنج آتش نشانی گفت: یک گرمابه قدیمی که دیگر فعالیتی ندارد با انجام تغییراتی، قسمت های داخلی این مکان تبدیل به انبارهای پوشاک شده بود که شب گذشته ناگهان تعدادی از انبار های 15 متر مربعی آن دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از آب به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش کردند و مانع از سرایت آن به دیگر قسمت ها شدند.

این افسر آماده آتش نشانی با بیان اینکه هیچ کس دراین حادثه آسیب جانی ندید، خاطر نشان کرد: علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: