کد خبر: ۳۰۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 21
رئیس انجمن اورولوژی ایران مطرح کرد؛
امروزه ما به پزشکی مدرن احتیاج فراوانی داریم به همین منظور باید هزینه‌هایی برای به‌روزرسانی و خدمات پرداخت کنیم ولی متأسفانه افزایش هزینه‌ها در سطح زندگی بیمار و پزشک نیست.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس انجمن اورولوژی ایران، با عنوان این مطلب که رضایت شغلی در پزشکان جوان به حداقل رسیده است، گفت: تأمین مالی پزشکان جوان که تازه شروع به کار کرده‌اند، با تعرفه‌های موجود دچار مشکل شده است.

به گزارش شفاآنلاین: غلامرضا بصیری، در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره انجمن اورولوژی ایران، افزود: جامعه پزشکی احتیاج بسیاری به توجه مسئولین دارد، زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی که پیش‌آمده توان مالی مردم پایین آمده و سیستم‌های بیمه‌ای توان پرداخت هزینه‌ها را ندارند و این چرخه ادامه پیدا خواهد کرد و مردم کمتر برای درمان به پزشکان مراجعه خواهند کرد و در نتیجه پزشکان و سیستم درمان متضرر خواهد شد.

وی ادامه داد: امروزه ما به پزشکی مدرن احتیاج فراوانی داریم به همین منظور باید هزینه‌هایی برای به‌روزرسانی و خدمات پرداخت کنیم ولی متأسفانه افزایش هزینه‌ها در سطح زندگی بیمار و پزشک نیست.

بصیری عنوان کرد: با توجه به وسیله های تشخیصی که در رشته اورولوژی استفاده می‌شود، بیمه‌ها باید توجه خاصی صورت دهند ولی این‌گونه نیست و در بعضی از مراکز دچار مشکل برای تشخیص بیماری هستیم که این موضوع استراتژی جدیدی را از طرف مسئولین می‌طلبد تا بتوانیم آموخته‌ها و توانمندی خود را در اختیار بیماران قرار دهیم.

رئیس انجمن اورولوژی ایران در خصوص تأمین مالی پزشکان جوان با تعرفه‌های موجود، گفت: تأمین مالی پزشکان جوانی که تازه شروع به کارکرده‌اند در حال حاضر با تعرفه‌های موجود دچار مشکل است و رضایت شغلی ندارند و این رضایت شغلی به حداقل رسیده است و تمایل به مهاجرت دارند. بنابراین توجه به این موضوع باید در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرد تا پزشکان بتوانند به درمان بدون دغدغه بپردازند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: