کد خبر: ۲۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۰ دی ۱۴۰۰ - 2021December 31
با هم ۱۰ بازیگر پردرآمد هالیوود در سال ۲۰۲۱ و آثاری که از آن‌ها در سینما‌ها حضور داشت را مرور می‌کنیم.

۱۰. وین دیزل با درآمد ۲۰ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

وین دیزل که بار‌ها در سال‌های قبل به عنوان گران‌ترین بازیگر سال شناخته شده بود امسال نتوانست به رتبه‌ای بهتر از دهم دست پیدا کند. این اتفاق، اما دلیل روشنی داشت و آن چیزی نبود جز به تعویق افتادن اکران نهمین فیلم از مجموعه Fast & Furious.
واقعیت این است که بخش عمده‌ای از درآمد وین دیزل برای این مجموعه فیلم به عملکرد فیلم در جذب مخاطب و فروش بلیط بستگی دارد و، چون اکران این فیلم برخلاف تصور اولیه به ۲۰۲۱ هم نرسید پس فعلا وین دیزل تنها حقوق اولیه و خالص ۲۰ میلیون دلاری‌اش را دریافت می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر برای بازی در اولین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۰۱ حقوق ۲ میلیون دلاری دریافت کرده بود.


۹. رایان رینولدز با درآمد ۲۰ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ دست‌کم از نظر فروش فیلم‌ها سال خوبی برای رینولدز بود. این سال برای رینولدز با اکران فیلم اکشن The Hitman’s Wife’s Bodyguard آغاز شد و پس از آن نوبت موفقیت فیلم Free Guy شد که با کمپانی دیزنی کار کرده بود.

هر دو این فیلم‌ها در گیشه فروش خوبی داشتند، اما با توجه به اینکه درآمد کامل رینولدز در آن‌ها هنوز مشخص نیست پس این بازیگر با درآمد ۲۰ میلیون دلاری برای فیلم Red Notice که محصولی از نتفلیکس است همراه وین دیزل در رتبه آخر این فهرست قرار می‌گیرد.


۸. امیلی بلانت با درآمد ۲۳ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

این بازیگر بریتانیایی هم سال خوبی را از سر گذراند و با حضور در دو فیلم توانست به درآمد ۲۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. امیلی برای حضور در قسمت دوم فیلم دلهره‌آور A Quiet Place که توسط همسرش جان کرازینسکی کارگردانی می‌شد، ۱۳ میلیون دلار دریافت کرد.

سال خوب امیلی با حضور در محصول دیزنی Jungle Cruise ادامه پیدا کرد. امیلی برای هم‌بازی شدن با دوین جانسون در این فیلم ۱۰ میلیون دلار دریافت کرد. نکته جالب حقوق بیش از دو برابری جانسون در این فیلم نسبت به بلانت است.


۷. جنیفر لاورنس با درآمد ۲۵ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

پس از حدود سه سال وقفه جنیفر لاورنس امسال در کنار دی‌کاپریو و در اثری به نام Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی به سینما بازگشت. بر اساس گزارش‌های مختلف لاورنس برای این فیلم و بازی در نقش ستاره‌شناسی به نام کیت دیبیاسکی در حدود ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

دلیل حقوق نسبتا بالای لاورنس برای این فیلم البته موفقیت آثار قبلی او در گیشه است. لاورنس به هیچ وجه با فروش بالا و رکورد شکستن فیلم‌هایش در اکران بیگانه نیست و هر دو فیلم قبلی او یعنی Hunger Games و X-Men با درخشش این بازیگر به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار دست یافتند.


۶. دنیل کریگ با درآمد ۲۵ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

دنیل کریگ در این سال برای پنجمین و آخرین حضورش در سری فیلم‌های جیمز باند حقوقی در حدود ۲۵ میلیون دلار دریافت کرد. No Time To Die هرچند که توانست رکورد دوران قرنطینه را با فروش ۷۷۴ میلیون دلاری بشکند، اما در بین جیمز باند‌های کریگ پس از Skyfall با فروش بیش از یک میلیارد دلار و Spectre با فروش ۸۰۰ میلیون دلاری نتوانست به رتبه‌ای بهتر از سوم دست یابد.

آن طور که از خبر‌ها معلوم است حضور بعدی دنیل کریگ پس از جیمز باند در اولین قسمت فیلم Knives Out خواهد بود. ظاهرا کریگ برای دو قسمت این فیلم بر سر حقوق باورنکردنی ۱۰۰ میلیون دلاری به توافق دست یافته است.


۵. لئوناردو دی‌کاپریو با درآمد ۳۰ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

دی‌کاپریو در این سال با کمدی سیاهِ نتفلیکس و در کنار ستارگانی، چون مریل استریپ، جنیفر لاورنس و جونا هیل به پرده سینما‌ها آمد. بر اساس گزارش ورایتی این بازیگر برای حضور در Don’t Look Up اندکی بیش از هم‌بازی‌اش جنیفر لاورنس و در حدود ۳۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

دی‌کاپریو در سال گذشته برای ممکن شدن حضورش در فیلم تارانتینو Once Upon a Time in Hollywood حاضر شد از دست‌مزد معمول ۲۰ میلیون دلاری‌اش برای یک فیلم بگذرد و تنها ۱۰ میلیون دلار برای آن فیلم دریافت کرد. این بازیگر قرار است بعد از Don’t Look Up در فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و در نقش تئودور روزولت ایفای نقش کند.


۴. آنجلینا جولی با درآمد ۳۵.۵ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

بر اساس گزارش فوربس آنجلینا جولی تنها برای حضور در فیلم Eternals که محصولی از کمپانی مارول است، حقوق بیش از ۳۵ میلیون دلاری دریافت کرده است. جولی با این حقوق هنگفت در سال گذشته و در میان بازیگران زن هالیوود پس از سوفیا ورگارا در سریال خانواده مدرن به عنوان دومین بازیگر زن گرانِ هالیوود معرفی شد.

جولی امسال فیلم ناموفق Those Who Wish Me Dead را هم در سینما‌ها داشت که با فروش ۲۳ میلیون دلاری دست‌کم از نظر گیشه یک شکست کامل بود. دستمزد جولی برای این فیلم مشخص نیست.


۳. دنزل واشنگتن با درآمد ۴۰ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

با توجه به موفقیت معمول فیلم‌های واشنگتن، کمتر کسی به حقوق ۴۰ میلیون دلاری این بازیگر در فیلم The Little Things ایرادی گرفته است. واشنگتن در این فیلمِ محصول کمپانی برادران وارنر نقش یک کارآگاه فاسد را در مقابل جرد لتو بازی می‌کند.
The Little Things هرچند که به دلیل همزمانی با قرنطینه به موفقیت چندانی در گیشه دست نیافت، اما واشنگتن توانست رکورد دریافتش برای یک فیلم را بشکند. پس از این فیلم، دنزل واشنگتتن را قرار است در اقتباس جوئل کوئن از تراژدی مکبث ببینیم.


۲. ویل اسمیت با درآمد ۴۰ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

ویل اسمیت برای نقش‌آفرینی در فیلم King Richard که اتفاقا باعث شد یکی از نامزد‌های اسکار هم باشد حقوق هنگفت ۴۰ میلیون دلاری دریافت کرده است. اسمیت در این فیلم نقش پدر دو خواهر افسانه‌ای تنیس زنان یعنی ونوس و سرنا ویلیامز را بازی کرده است.

ویل اسمیت البته در کنار حقوق بالایش در این فیلم بار‌ها و بار‌ها به عوامل ساخت که از راه‌های مختلف به دلیل همه‌گیری متضرر شده بودند، کمک‌های مالی کرد. گفتنی است ویل اسمیت یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم هم محسوب می‌شد.


۱. دوین جانسون با درآمد ۴۲ میلیون دلاری

پر درآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۱

حتی همه‌گیری ویروس کرونا هم نتوانست دوین جانسون را متوقف کند و این بازیگر ۴۹ ساله ۲۰۲۱ را هم با حضور در دو بلاک باستر به پایان رساند. جانسون سال را با نقش کاپیتان یک کشتی بخار در فیلم Jungle Cruise و حقوق ۲۲ میلیون دلاری آغاز کرد.

این بازیگر سپس در فیلم تقریبا کمدی نتفلیکس یعنی Red Notice حاضر شد و بر اساس گزارش‌ها برای آن ۲۰ میلیون دلار دیگر دریافت کرده است. این فیلم در حال حاضر با حدود ۳۲۹ میلیون ساعت تماشا شدن رکورد محبوب‌ترین فیلم نتفلیکس که پیش از این در اختیار فیلم Bird Box بود را هم از آن خود کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: