کد خبر: ۲۹۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 19
سارقان مأمور نما که با ضرب و جرح یک خانم پزشک و راننده‌اش اموال وی را سرقت کرده بودند از سوی مراجع قضایی و پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

شفاآنلاین>سلامت> سارقان مأمور نما که با ضرب و جرح یک خانم پزشک و راننده‌اش اموال وی را سرقت کرده بودند از سوی مراجع قضایی و پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش شفاآنلاین: این خانم پزشک متخصص پاتولوژی که در یکی از بیمارستان‌های شهرستان شادگان کار می کند، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته بعد از خروج از محل کار در حالی‌که به‌همراه راننده‌اش به‌سمت ماهشهر در حرکت بود در جاده قدمگاه و خروجی شادگان از سوی سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که لباس پلیس پوشیده بودند متوقف شد و مردان ناشناس با ضرب و جرح آنها طلا و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند.

پس‌ از این حادثه و شکایت به پلیس، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت و ضرب و جرح این پزشک دلسوز و متعهد شاغل در شهرستان شادگان توسط مجرمان ناشناس از نیروی انتظامی و مراجع قضایی خواست با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن هتاکان، تسلی خاطری برای مجموعه جان برکف حوزه سلامت کشور باشند.در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای عاملان چنین جنایتی درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه محقق شود.

نورالله طاهری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه سارقان زیورآلات، موبایل و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند، گفت: این موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان در حال پیگیری است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: