کد خبر: ۲۸۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
قیمت سکه نیز در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به‌تدریج روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید
شفاآنلاین>سلامت>قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۱۰ مرداد در بازار تهران با کاهش ۴۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.
 به گزارش شفاآنلاین:معاملات امروز سکه در بازار، با کاهش پله ای قیمت همراه بود به نحوی که ابتدا با کاهش 120 هزار تومانی و سپس با کاهش 300 هزار تومانی به نرخ  به رقم ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.
همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شدند.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۶ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۷۴۹ هزار تومان شد. هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۱۴ دلار و ۶۲ سنت قیمت خورد.

قیمت سکه نیز در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به‌تدریج روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید. از نیمه اردیبهشت‌ماه، به دنبال رشد تدریجی قیمت ارز، بهای سکه اندکی رشد کرد و در این مدت همواره در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بوده است و از هفته گذشته پس از تعطیلات ۶ روزه پایتخت افزایش قیمت داشت و چهارشنبه گذشته وارد کانال ۱۱ میلیون تومان شد.
برچسب ها: کاهش ، قیمت ، سکه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: