کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۳ - 2014July 18
شفا آنلاین:بازنشستگی که به آن دوران طلایی هم می‌گویند، دورانی است که فرد بعد از چند سال کار و تلاش زیاد و خدمت به جامعه و خانواده در آن قدم می‌گذارد.
به گزارش شفا آنلاین، بازنشستگی دورانی طلایی است که فرد بعد از یک دوره تلاش باید به استراحت و تفریح بپردازد و با توجه به بیمه‌ای که در آن دوران کرده است استفاده لازم را ببرد.
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ایراندخت عطاریان در مراسم رونمایی سلامت کارت بازنشستگی  که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کانونهای بازنشستگی برگزار شد، گفت: در این بسته خدمتی انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت انجام  می گیرد و همچنین داروهای تخصصی انواع آزمایش و سایر خدمات سرپایی مرتبط با بیماری‌های خاص و انواع بیماران سرطانی بدون سقف( رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت به بهترین شکل به بیماران مراجعه کننده ارائه می‌شود.
 
عطاریان افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمد و توافق صورت هماهنگی‌های به عمل آمده و توافق صورت گرفته تعداد 1550 مراکز پاراکلینیکی غیر بیمارستانی طرف قرار داد در سراسر کشور به بازنشستگان بدون هیچ گونه پرداخت هزینه اراده خدمت می‌نمایند و بیش از 70 درصد بیمارستان‌های خصوصی درجه یک در سراسر کشور بدون هیچ گونه پرداخت هزینه آماده خدمت رسانی به بازنشستگان و خانواده آنان هستند.
 
گفتنی است؛ هدف از اجرای این طرح این است که بیمه شده ها  در این طرح مشخص شود و اگر مشکلی در بیمه وجود داشته باشد به بیمه گر مراجعه نماید یا به عبارتی افرادی که تحت تکفل هستند به عنوان نمونه: اگر دختر یا پسری جدا شده و به خانواده بر می گردند براساس آن قراردادهایی مشخص شود از مزایای دیگر این طرح به عنوان نمونه: پدری از قید حیات رفته باشد از بیمه حذف می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: