کد خبر: ۲۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021June 23
او این حکم را درون صنفی و انتشار آن را خلاف توصیف کرده است اما در عین حال گفته "چرا احکام سایر پزشکان که در سازمان پزشکی حکم محرومیت می گیرند منتشر نمی شود.
شفاآنلاین>سلامت>در پی انتشار خبری از سوی روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مبنی بر محکومیت" حسین روازاده موسوم به حکیم روازاده "، وی جوابیه‌ای دراین باره به رسانه ها ارسال کرد.

به گزارش شفاآنلاین: روازاده در بخشی از این جوابیه، اعضای سازمان نظام پزشکی را غربگرا و دشمن با خود و طب ایرانی اسلامی و اطبای انقلابی خوانده و  حکم صادره را خلاف قانون دانسته و عنوان کرده:« سازمان نظام پزشکی حق تعطیل کردن مطبی را ندارد و با انتشار حکم خلاف، خطای قانونی انجام داده است. این سازمان به دروغ درباره موضوعی که قوه قضاییه هیچ دستوری پیرامون آن صادر نکرده؛ اقدام غیرقانونی کرده و حتی اگر قوه قضاییه حکم داده باشد که نداده، آنرا به جای حفظ آبروی هم صنفان سازمانی خود نمی بایست، رسانه ای کند. در اینجا این سازمان هم خلاف قانونی انجام داده و همچنین کار غیراخلاقی کرده است.»

او  این حکم را درون صنفی و انتشار آن را خلاف توصیف کرده است اما در عین حال گفته "چرا احکام سایر پزشکان که در سازمان پزشکی حکم محرومیت می گیرند منتشر نمی شود." 

او گفته:« سیستمی که کپی غربی است و دستور سازمان بهداشت جهانی را اجرا می کند قبول ندارد. بهتر است بدانند که ما کار خود را در ترویج و تثبیت گفتمان طب ایرانی – اسلامی و اصلاح سبک زندگی انجام داده ایم و نمی گذاریم نفوذی ها، سبک زندگی غربی را بر مردم تحمیل کنند.»

روازاد با انتقاد از انتشار خبر مذکور در رسانه ها، از رسانه ها نیز خواسته است با انتشار احکام واهی، کار غیراخلاقی انجام ندهند. در حالیکه عده ای مبادرت به انتشار حکم سازمان نظام پزشکی علیه بنده می کنند، همینجا اعلام می کنم که دهها حکم محرومیت علیه پزشکان توسط این سازمان در سال صادر می شود ولی هیچ کدام از آنها در رسانه منتشر نمی شود.

او همچنین سازمان نظام پزشکی را متهم کرده که مانند حزب سیاسی و با گفتمان غربگرایانه عمل می کند و نوشته:« ان شاءالله مانتد انتخابات حماسی و پرشکوه ۲۸ خرداد که به پایان دولت غربگرا منجر شد، این سازمان نیز در آینده نزدیک پوست اندازی  میکند .»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: