کد خبر: ۲۷۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 19
تلاش بر این بود که این تسهیلات به صورت غیر حضوری انجام شود و موفق شدیم به ۳۳۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز در ماه‌های دی، بهمن و اسفند پرداخت کنیم
شفاآنلاین>سلامت>لله گانی درباره افزایش اعتبارات تسهیلات قرض الحسنه به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و پرداخت غیر حضوری آن توضیحاتی داد.
به گزارش شفاآنلاین:سماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای که سال گذشته بین بانک رفاه و کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بود، اعتبار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از ۲۳۰ میلیارد تومان به دو هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: تلاش بر این بود که این تسهیلات به صورت غیر حضوری انجام شود و موفق شدیم به ۳۳۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز در ماه‌های دی، بهمن و اسفند پرداخت کنیم تا هیچ گونه مراجعه‌ای به بانک یا تامین اجتماعی برای دریافت حضور ی تسهیلات نداشته باشیم. این اقدام اولین کار برای تسهیلات قرض الحسنه غیر حضوری بود که برای اولین بار به این حجم انجام شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: سال جدید هم این تفاهم نامه ادامه دارد. در سال گذشته سعی کردیم پرداخت‌های مابه تفاوت همسان سازی حقوق بازنشتگان در شب عید را یک روز مانده به پایان سال برای تمام بازنشستگان مبلغ آن ۴ هزار میلیارد تومان واریز شد. تاکید ما در سال جدید مسکن بازنشستگان است و تلاش کردیم این سهمیه به بازنشستگان تعلق گیرد و اقداماتی در این زمینه  انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید، حمایت از مراکز تولیدی در جهت تقویت فروش را در نظر داریم. ما بازنشستگان را ترغیب می‌کنیم تا با استفاده از کارت اعتباری و از طریق باشگاه خرید سازمان تامین اجتماعی نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند. با وجود حدود ۴ میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی، قطعا تولید می تواند رونق یابد.
برچسب ها: افزایش ، اعتیار ، تسهیلات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: