کد خبر: ۲۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
تعداد ۲۷۶ طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران در حوزه بهداشت و درمان در استان تهران تعریف شد
شفاآنلاین>سلامت>محسنی بندپی با اشاره به ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی ۲۷۶ طرح بهداشت و درمان استان تهران، خواستار تخصیص اعتبار مناسب به طرح‌های بهداشت و درمان استان شد.
به گزارش شفاآنلاین:انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه بررسی زیرساخت‌های بهداشتی استان تهران اظهار داشت: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت و درمان و سلامت کاملا مشهود است و این استان در پایگاه‌های سلامت خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

وی ادامه داد: وضعیت خانه بهداشت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲۸صدم درصد در استان تهران است و در شاخص کشوری ۸۶ درصد است؛ همچنین در مورد خانه بهداشت شهری هم اختلاف بسیار فاحش است و به ازای هر ۵۱ هزار نفر یک خانه بهداشت در استان داریم.

استاندار تهران عنوان کرد: تعداد ۲۷۶ طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران در حوزه بهداشت و درمان در استان تهران تعریف شد که متاسفانه در مجموع ۲۳ درصد این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی دارند.

محسنی بندپی سپس با بیان اینکه بالاترین حجم خدمات به مراجعین در سطح ملی را در بیمارستان‌های تهران شاهدیم خاطرنشان کرد: بالاترین جمعیت اتباع خارجی و همچنین بالاترین درصد سکونتگاه‌های غیررسمی را در استان تهران شاهدیم و همین موضوع نشان می‌دهد که زیرساخت‌های بهداشت و درمان تهران به هیچ عنوان با جمعیت این استان تناسبی ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: