کد خبر: ۲۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
پس از این حادثه متاُسفانه عابر پیاده بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می نماید.

شفاآنلاین>سلامت> علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت : به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف  در  ساعت 19:05  شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از تقاطع زرند ، یکدستگاه سواری متواری به شدت  با عابر پیاده ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد  می نماید .

وی افزود : پس از این حادثه  متاُسفانه عابر پیاده  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می نماید.

مومنی افزود : بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند   تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

وی گفت : در این خصوص کروکی تنظیم و  اقدامات قضایی در خصوص شناسایی راننده و خودروی متواری با توجه به اظهارات شاهدین و اقدامات پلیسی  صورت گرفته و تحویل مراجع قضایی گردیده است .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار