کد خبر: ۲۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 07
تاکید وزارت بهداشت این بود که از فرصت طلایی نوروز برای کاهش آمار کرونا استفاده کنیم و مانند سال گذشته که همه جا تعطیل بود امسال نیز همانگونه شود و جلوی مسافرتها گرفته شود و با طرح شهید رجایی شعله‌های کرونا را خاموش کنیم

شفاآنلاین>سلامت> معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در کشور، گفت: برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله ‌های کرونا استفاده کنیم.

به گزارش شفاآنلاین: ایرج حریرچی در برنامه چاپ اول شبکه خبر با اشاره به اینکه خواسته ما ممنوعیت مسافرت بود گفت: تاکید وزارت بهداشت این بود که از فرصت طلایی نوروز برای کاهش آمار کرونا استفاده کنیم و مانند سال گذشته که همه جا تعطیل بود امسال نیز همانگونه شود و جلوی مسافرتها گرفته شود و با طرح شهید رجایی شعله‌های کرونا را خاموش کنیم.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله‌های کرونا استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای تعطیلی سفرها در نوروز ۱۴۰۰ مخالفت کردند گفت: نمی‌توانم اسامی این افراد را بگویم.

حریرچی با اشاره به اینکه تعداد شهرهای قرمز نسبت به دو سه روز گذشته ۳ برابر شده است افزود: در حال حاضر ۲۵۷ شهر قرمز، ۱۲۹ شهر نارنجی و ۱۱ شهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

به گفته وی، در مجموع ۸۵ درصد شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هستند و وضعیت تمامی مراکز استان‌ها قرمز است.

معاون کل وزارت بهداشت با اعلام اینکه شیب ابتلاء به کرونا در کشور موشکی شده است، اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم موج چهارم بدتر از موجهای قبلی باشد.

وی ادامه داد: این احتمال بسیار زیاد است که به آمار روزانه ۶۰۰ فوتی برسیم.

حریرچی تاکید کرد: درخواست اعمال تعطیلی‌های شدید تر را به ستاد ملی کرونا داده ایم.

وی با عنوان این مطلب که به هیچ مقام مسئولی واکسن کرونا تزریق نشده است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند منتظر واکسن داخلی می مانم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: