کد خبر: ۲۷۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 06
شهرام غفاری اظهار داشت: درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان رایگان است، اما این مراجعه در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی با دریافت مبلغی تحت عنوان فرانشیز همراه است.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ هزینه بیمه‌شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد، در بخش بستری ۱۰ درصد و در بخش سرپایی برابر با ۳۰ درصد خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین:شهرام غفاری  در باره هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اظهار داشت: درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان رایگان است، اما این مراجعه در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی با دریافت مبلغی تحت عنوان فرانشیز همراه است.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده سازمان اما این هزینه (فرانشیز بستری) برای بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در شهرهای بدون بیمارستان‌های ملکی هم رایگان شده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: برای بیماران صعب‌العلاج نیز امتیازاتی در نظر گرفته شده که در دست تکمیل بوده و اجرا خواهد شد.

 امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز پیش از این گفته بود: هزینه معالجه و درمان بیمه‌شدگان اجباری و بازنشستگان تأمین اجتماعی و همچنین افراد تبعی آنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد رایگان است.

هزینه درمان غیربیمه‌شدگان نیز براساس تعرفه‌های مصوب هیات وزیران در بخش عمومی غیردولتی و قرارداد با مراکز درمانی ملکی و سازمان‌های بیمه‌گر دریافت می‌شود.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: