کد خبر: ۲۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 15
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران عنوان کرد؛
حمیدرضا فتحی اظهار کرد: افرادی که متقاضی اعمال جراحی زیبایی هستند، مراقب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باشند.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، از هموطنان درخواست کرد برای انجام اعمال زیبایی، هرگز سراغ تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای نروند.

به گزارش شفاآنلاین:حمیدرضا فتحی، در نشست خبری که در محل انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار شد، نسبت به آسیب‌های تبلیغات مجازی و ماهواره‌ای در حوزه زیبایی هشدار داد و گفت: افرادی که متقاضی اعمال جراحی زیبایی هستند، مراقب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باشند.

وی با اشاره به آسیب‌ها و صدماتی که به واسطه انجام کارهای زیبایی توسط افراد غیر پزشک رخ می‌دهد، افزود: در این روزها اعمال جراحی زیبایی افزایش پیدا کرده و به همین نسبت شاهد دخالت افراد غیر پزشک در انجام این قبیل خدمات به هموطنان هستیم.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: بهترین راهکار افراد متقاضی اعمال زیبایی، مراجعه به سایت انجمن و همچنین سایت‌های نظام پزشکی و وزارت بهداشت تا بتوانند با آگاهی و اطلاع دقیق و مستند، به پزشک خود اطمینان کنند.

فتحی با اذعان به این موضوع که هیچ گونه ابزار برخورد قانونی با افراد متخلف غیر پزشک در حوزه کارهای زیبایی وجود ندارد، از همکاری پلیس فتا و سازمان نظام پزشکی برای برخورد با تبلیغات در فضای مجازی خبر داد و گفت: امیدواریم با این اقدام، حداقل از حجم تبلیغات دروغین در فضای مجازی کاسته شود.مهر

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
سلام و با آرزوی سلامتی و توان بیشتر برای پزشکان و همکاران پرستار و همه کادرهای درمانی و آرزوی سالی بهتر در آستانه سال نو
و با سپاس از شفا انلاین
خواهشم آن است که پلیس فتا و نظام پزشکی پیگیر افرادی باشد که با هزار نوع تبلیغ و عناوینی که یدک می کشند ( در سایت یک نفر دیدم که نوشته بود دکتر... و متخصص کایروپراکتیک ماساژدرمانی روان درمانی هومیوپات طب سوزنی از امریکا و درمان کرونا و یکی از دوستان گرفتار ما که دو باری مادرش را بستری کرده بود و باز پس از چند روز سطح اکسیژن پایین افتاده بود به پست این فرد خورد که با هر بار ویزیت بیمار در منزل یک میلیون تومان دریافت و کلی دارو گیاهی که مشخص نبود چه هست جداگانه پولش را گرفت و با یک ماشین دو سه میلیارد ی به ویزیت بیمار می آمد مشخص است که این پول ها از جیب مردمی که گول تبلیغات این افراد را می خورند ایشان با این بدآموزی که احتیاج به ماسک ندارد و بدون ماسک بیمار مبتلا به کرونا را هر بار می دید و حتی دو نفر را که مدعی بوده پرستار هستند با خود برای تزریق سرم می آورده و دستمزد آنها را نیز جداگانه می گرفته ، و مدعی آنکه چون می دانند چه تغذیه ای باید داشته باشند به کرونا مبتلا نشده و بنابراین احتیاج به ماسک ندارند و از این منزل بیمار به منزل بیمار دیگر مراجعه می کند .
در بیمارستان ها پزشکان و پرستاران و کادر درمان این یک سال با از جان گذشتکی در تمام جهان به بیماران خدمت کرده و استراحت نداشته اند و دستمزدها نیز کفاف زندگی شان را ندارد آن وقت یک عده ای اینگونه از مردم تلکه می کنند و مردم ناآگاه نیز به اینگونه افراد اعتماد می کنند . این دوست ما می کفت مادرم را قصد خون کرد در همان زمان تلفن ایشان زنگ خورد و فردی عصبانی از آن ور خط داد زد که مر... پدرت را در می آورم از وقتی پدرم را قصد کردی حالش بدتر شده و اگر به بیمارستان نرسانده بودم تمام کرده بود ، دنبال کار ترا می گیرم و همه جا می روم از تو شکایت می کنم ، که این فرد می گوید هر کاری می خواهی بکن !!!!
امیدوارم نظام پزشکی وزارت بهداشت و پلیس فتا به دنبال اینگونه افراد هم باشد تا مردم از شرشان خلاص شوند .
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
با پوزش در نوشته قبلی من فصد خون
« قصد خون » تایپ شد لطفا تصحیح بفرمایید پیش از چاپ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: