کد خبر: ۲۷۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 13
این روزها شیوع گسترده بیماری کرونا حضور دلالان و سودجویان دارو را به بهانه واکسن کرونا در بازار کاذب ناصر خسرو پر رنگ کرده است که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد

شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون بهداشت و درمان پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها شیوع گسترده بیماری کرونا حضور دلالان و سودجویان دارو را به بهانه واکسن کرونا در بازار کاذب ناصر خسرو پررنگ کرده است.

به گزارش شفاآنلاین: محمدعلی محسنی بندپی در مورد وجود واکسن کرونا در بازار ناصر خسرو گفت: تعداد واکسن های کرونا وارد شده به کشور مشخص و شماره گذاری شده هستند. حتی چگونگی توزیع آنها کاملا براساس برنامه ریزی است و بر همین اساس هیچ واکسنی خارج از نظارت وزارت بهداشت توزیع و تزریق نمی‌شود.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: این روزها شیوع گسترده بیماری کرونا حضور دلالان و سودجویان دارو را به بهانه واکسن کرونا در بازار کاذب ناصر خسرو پر رنگ کرده است که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد. جدای از خرید واکسن کرونا در این بازار شاهد داروهای دیگری هستیم که تهدیدی برای سلامتی مردم شده است.

واکسیناسیون عمومی از اولویت‌های وزارت بهداشت است

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: واکسیناسیون عمومی از اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان است اگر بیماران جزو گروه‌های پر خطر هستند حتما در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.

وی تصریح کرد: مردم از تجمعات حتی با تعداد اندک خودداری کنند، تنها پارتی و دورهمی‌های شلوغ منجر به انتقال بیماری نیست بلکه تجمعات دو الی سه نفری هم می‌تواند بیماری را انتقال دهد باید از حضور در جلسات غیر ضروری پرهیز شود حتی اگر در تجمعات سه نفر باشند و یک نفر هم ناقل بیماری باشد بی شک بیماری به صورت‌ گسترده منتقل می شود.
واکسن کرونا تولید شده، میدان برای سودجویان عرصه سلامت باز کرده است تا باز با استفاده از هراس مردم پول‌های کلان به جیب بزنند

محسنی بندپی تاکید کرد: واکسن کرونا نیازمند شرایط خاصی برای نگهداری است و ضمانتی برای  خریداری داروهای بازار ناصرخسرو علی الخصوص واکسن کرونا وجود ندارد، یک روز فاویپیراویر و اکتمرا و یک روز هم رمدسیویر و حالا هم که واکسن کرونا تولید شده، میدان برای سودجویان عرصه سلامت باز کرده است تا باز با استفاده از هراس مردم پول‌های کلان به جیب بزنند؛ پول‌هایی که گاهی از فروش خانه یا ماشین زیر پای مردم جور شده تا جان بیماران‌شان را نجات دهند هیچ تضمینی برای خرید واکسن کرونا از مجاری غیر رسمی نیست.

سازمان نظام پزشکی به جای پیگیری اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای هنرمندان، مطالبات کادر پزشکی و درمانی را پیگیری کند

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهترین واکسن برای پیشگیری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. در این روز‌های پایانی سال فراموش می‌کنیم این بیماری بی رحمانه جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گیرد و هم اکنون تنها واکسنی که باعث پیشگیری می‌شود، تغییر اصلاح الگوی رفتار  مردم است
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیلا
|
United States
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
سلام خسته نباشید من ۲۹ سالمه و،دوتا بچه دارم،پسر۱۲ساله دختر ۸ ساله،من پریودم نامنظم بود ،بعدش سونو رفتم گف سالمی،پیش دکتر زنان رفتم گف سالمی و عفونت نداری،الان دیگ نزدیک ۲ماهه ک پریود نشدم،علائمش و دارم اما پریود نشدم،نمیدونم چیکار کنم
مدیر پایگاه سلام.قبلا قاعدگی های منظم داشتید???
لطفا سونوگرافی رودرپیچ من توزارکت بفرستید من بازبینی کنم
midwifery_mahboob
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: