کد خبر: ۲۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 04
در رتبه‌بندی جدید عملکرد رقابتی معلمان، توسعه شایستگی آن‌ها همچنین سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلم به طور ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
شفاآ«لاین>سلامت>مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه سارمان برنامه و بودجه برای اجرای رتبه بندی اعلام آمادگی کرده است بنابراین در تامین بار مالی مشکلی نخواهیم داشت.
به گزارش شفاآنلاین:یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش  درباره موضوع رتبه بندی معلمان و تصویب قانون جدید در این باره اظهار کرد: در این مورد سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی همچنین وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های عملیاتی برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان در نظر گرفتند.

او ادامه داد: در رتبه‌بندی جدید عملکرد رقابتی معلمان، توسعه شایستگی آن‌ها همچنین سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلم به طور ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت در اجرای طرح قانون جدید رتبه بندی معلمان بسیار مصمم و مُصِر است، تصریح کرد: همچنین آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور هم به پیشبرد هر چه سریعتر کار تاکید ویژه دارد.

به گفته حسین‌بن قانون به زودی تصویب خواهد شد و پس از این مرحله روند اجرایی آن را دنبال می‌کنیم.

او درباره تامین منابع اعتباری اجرای قانون رتبه بندی معلمان اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این کار موافقت خود را اعلام کرده است و با آن همراهی می‌کند بنابراین مشکلی بابت تأمین بار مالی اجرای طرح نخواهیم داشت و فرهنگیان از این بابت نگران نباشند.

برچسب ها: تامین ، رتبه بندی ، معلمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: