کد خبر: ۲۷۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 01
روز‌های گذشته ۱.۵ درصد افزایش مراجعات سرپایی داشته ایم، اما در مجموع بیماران بستری نسبت به هفته قبل شرایط با ثبات تری داریم که البته گروه‌های سنی ما در تهران در حال تغییر است.
شفاآنلاین>سلامت>علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در پایان جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار کرد: به گزارش شفاآنلاین:در ۲۴ ساعت گذشته در تهران تعداد بیمار‌های بستری که داشتیم ۳۸۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۱۱ مورد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند و در حال حاضر تعداد کل بیماران بستری ۲ هزار و ۱۱۲ مورد بوده است و ۸۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: روز‌های گذشته  ۱.۵ درصد افزایش مراجعات سرپایی داشته ایم، اما در مجموع بیماران بستری نسبت به هفته قبل شرایط با ثبات تری داریم که البته گروه‌های سنی ما در تهران در حال تغییر است.

زالی گفت: بیشترین بار سنی مراجعان اول در گروه‌های سنی ۶۰ تا ۷۰ سال بوده، بعد گروه ۷۰ تا ۸۰ سال بوده و بعد سایر گروه‌های سنی بوده است. در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه میزان مراجعات ما در بخش بیمارستانی در گروه ۳۰ تا ۴۰ سال و ۴۰ تا ۵۰ سال با کاهش روبرو بوده البته ممکن است این الگو سنی در هفته‌های آینده تغییر پیدا کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران افزود: با توجه به شرایطی که در کشور است و سرشاخه‌هایی که در کشور از ویروس جهش یافته دیده می‌شود شرایط را باید شکننده تلقی کنیم و ممکن است در شکل گیری بیماری تغییر کند و باید با ملاحظات بیشتری نسبت به این بیماری و نوع جهش یافته توجه کنیم.

وی گفت:در سطح شهر نسبت به هفته‌های گذشته ازدحام بیشتری را در بخش‌های کالبدی مرکزی شهر داریم و نگران کننده است، زیرا هر جایی که بر میزان جمعیت افزوده می‌شود احتمال ابتلا بیشتر می‌شود.
درحال تکمیل...

برچسب ها: نگرانی ، افزایش ، تمرکز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: