کد خبر: ۲۷۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 01
بر اساس آمار و اطلاعات میزان سرمایه این صندوق‌ها برابر با ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است که این ۳ درصد به معنای تزریق ۹ هزار میلیارد تومان منبع جدید است

شفاآنلاین>سلامت> در حالی به استقبال بازار امروز می‌رویم که در فضای مجازی خبر بسیار مهم و مثبتی برای وارد کردن شوک مثبت به بازار مخابره شده است.

به گزارش شفاآنلاین:  ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز _دوشنبه ۱۱ اسفندماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: در حالی به استقبال بازار فردا می‌رویم که در فضای مجازی خبر بسیار مهمی مخابره شده است؛ اجبار صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت به افزایش سرمایه گذاری ۳ درصدی در بازار سهام یکی از این اخبار مثبت است.

بر اساس آمار و اطلاعات میزان سرمایه این صندوق‌ها برابر با ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است که این ۳ درصد به معنای تزریق ۹ هزار میلیارد تومان منبع جدید است؛ خبر دوم این است که صندوق‌های سرمایه گذاری حداقل باید ۱۵ درصد از منابع خود را در بازار بورس سرمایه گذاری کنند؛ این منابع خوبی تا پایان اسفند باید به بازار پمپاژ شود؛ این حد نصاب در تابستان کاهش یافته بود و یکی از دلایل اصلاح بازار بود.

پیش بینی می‌شود که در بازار امروز شاهد جمع آوری صف‌های فروش باشیم و وضعیت متعادل‌تری را ببینیم، فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در بازار فراهم شده است که لازم است سرمایه گذاران با بررسی وضعیت بنیادی شرکت‌های بورسی اقدام به سرمایه گذاری کنند؛ البته برخی از افراد همچنان اقدام به فروش سهام خود نکرده‌اند و افت دارایی را تجربه کرده‌اند؛ به این افراد پیشنهاد می‌شود ضمن بررسی شرکت خود نسبت به نگهداری همان شرکت یا تعویض با سهام شرکتی دیگر اقدام کنند. ایمنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: