کد خبر: ۲۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 28
پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا به صورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارائه می‌نماید

شفاآنلاین>سلامت> معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: مردم برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه کنند.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ حسین رمضانی اظهار کرد: هموطنان گرامی برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه‌های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و … مستقیماً به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا به صورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارائه می‌نماید.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و … از جمله واسطه‌هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچیک از این واسطه‌ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه‌ها با انگیزه‌های مختلف به صورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:متأسفانه برخی از واسطه‌ها یا APK ها و … در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوئی و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم، اقدام به تبلیغات مبنی بر ارائه سریع خدمات فوق را می‌نمایند.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: فعالیت بسیاری از این واسطه‌ها به لحاظ فنی از طرف وبسایت پلیس راهور مسدود شده و تا چند روز آینده مابقی آنها نیز مسدود خواهند شد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان افزود: به هموطنان عزیز و ارجمند توصیه می‌نمائیم، برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و … مستقیماً و بدون واسطه، صرفاً به وبسایت و یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: