کد خبر: ۲۷۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 26
تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، اما با توجه به آسیب کوچکی که در فضای مجازی است، نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از مزایای فضای مجازی غافل شویم، گفت: تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد.

به گزارش شفاآنلاین:محمود واعظی در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان، با بیان اینکه فضای مجازی ۲ بخش دارد، اظهار کرد: بخشی مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید انجام شود که با این بخش از فضای مجازی مخالف هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، اما با توجه به آسیب کوچکی که در فضای مجازی است، نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه خوشبختانه فعالیت اپراتورهای مختلف طی سال‌های گذشته متوقف نشده اند، گفت: همواره فعالیت‌ها برای خدمت رسانی آماده بوده و امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

به گفته واعظی، طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور انجام شده است و در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات، ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشده ایم.

وی تاکید کرد: با شیوع کرونا طی یک سال گذشته اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی، سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبرو می‌شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: به عنوان افتخارات دولت، در دوران سخت کرونا بستری فراهم شد تا فضا برای مردم آسان شود و علاوه بر ایجاد فعالیت در زمینه‌های مختلف، توجه ویژه به روستاها صورت گرفت.

بهره‌برداری از ۱۰۵۰ پروژه مخابرات در استان اصفهان

مدیرکل مخابرات استان نیز در این مراسم، با بیان اینکه مخابرات استان اصفهان رتبه های برتری را در حوزه های ارتباطات و مخابرات کسب کرده و مجرب ترین پرسنل را در زمینه های فنی دارد، اظهار کرد: ۱۰۵۰ پروژه این نهاد در حوزه‌های تلفن همراه، پورت‌ها پرسرعت، توسعه شبکه همراه اول با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

اسماعیل قربانی گفت: در چند سال گذشته پورت های اینترنت پرسرعت رشد چشمگیری داشته و اقدامات خوبی برای بهبود اینترنت ۳جی و ۴ جی انجام داده ایم.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان افزود: یکی از پروژه های اصلی که چندین سال مورد توجه بوده فیبر نوری است که امسال به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

وی گفت: در حوزه ADSL در استان ۵۶۳ هزار مشترک فعال داریم که نسبت به کل مشترکین کشور عدد قابل توجهی است.

قربانی تصریح کرد: تلاش های بسیاری برای برخورداری ۱۷۸ روستای اصفهان از اینترنت شده است، همچنین در زمینه های فناوری مخابرات کمک هایی به استان های دیگر داشته ایم.  

مدیرکل مخابرات استان اصفهان خاطر نشان کرد: گسترش شبکه دیتا و پهنای باند، بهبود وضعیت مشترکین و خریداری  ای پی مورد نیاز با وجود تحریم ها دیگر دستاوردهای مخابرات بوده که امید است در آینده آنها را توسعه مضاعف دهیم.

وی ادامه داد: به منظور توسعه ارتباطات روستایی و عدالت اجتماعی در دسترسی به خدمات مخابراتی با افتتاح سایت تلفن همراه پادنا محور زمان کهریز به خسروشیرین تعداد سایت‌هایی استان اصفهان از مرز ۱۶۰۰ سایت گذشت.

قربانی افزود: به منظور توسعه ارتباطات روستایی و عدالت اجتماعی در دسترسی به خدمات مخابراتی بهره برداری از سایت BTS روستای دره بادام فریدونشهر با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در منطقه پشتکوه دوم فریدونشهر افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: دسترسی به خدمات مخابراتی واگذاری تلفن ثابت و باند پهن بر بستر FTTH در مسکن مهر شهر خور و دسترسی به خدمات مخابراتی افزایش ظرفیت پهنای باند ارتباطی در روستای مالواجرد از توابع اصفهان و ۲۶۰ نقطه دیگر از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری بود.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان گفت: با توجه به حساسیت و جایگاه ارتباطات در شرایط حاضر حاکم بر جامعه و وابستگی مردم به مخابرات بیشتر می‌شود و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های مخابرات نیاز ضروری مردم را با بهترین کیفیت فراهم کنیم.
برچسب ها: فضای مجازی ، حذف ، تلاش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: