کد خبر: ۲۷۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 23
اطلاع‌رسانی به طرق مختلف از جمله صداو سیما، تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی انجام شده و این دستورالعمل به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده و از ابتدای اسفند دیگر الزامی به ارائه دفترچه درمانی نیست

شفاآنلاین>سلامت> سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: مراجعه کنندگان با ارائه کارت ملی، جلد دفترچه و افراد زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی دریافت کنند.

به گزارش شفاآنلاین: داریوش پناهی زاده با بیان اینکه این اقدام ضمن کاهش تردد بیمه شدگان بین شعب تامین اجتماعی و مراکز درمانی برای استعلام و دریافت استحقاق درمان، منجر به کاهش حدود ۳ میلیون مراجعه در سال برای دریافت دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در استان تهران می‌شود، گفت: مراجعه کنندگان با ارائه کارت ملی، جلد دفترچه و افراد زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی دریافت کنند.

پناهی زاده افزود: اطلاع‌رسانی به طرق مختلف از جمله صداو سیما، تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی انجام شده و این دستورالعمل به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده و از ابتدای اسفند دیگر الزامی به ارائه دفترچه درمانی نیست.

وی اظهار داشت: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی خود اقدام کنند.

دکتر پناهی زاده خاطرنشان کرد: تمام بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان خود با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله مراجعه به سایت medical.tamin.ir، شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* یا ۱#*۱۴۲۰*۴* از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: