کد خبر: ۲۷۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 23
طلاق زنان را وادار می‌کند که مشکلاتشان را بدون حضور مرد حل نمایند برای همین مستقل تر هستند و عاقلانه تر رفتار می کنند و از آنجا که سختی های زندگی را پشت سر گذاشتن انتظارات واقع بینانه تری از همسر و زندگی مشترک دارند.

شفاآنلاین>سلامت> ازدواج پسر مجرد و زن مطلقه این روزها زیاد شده و دیگر چیز عجیبی نیست.

تا مدت ها پیش، حتی خانواده ها تحقیق می کردند که عروس یا دامادشان فرزند طلاق نباشند. اما طلاق دیگر یک ننگ اجتماعی نیست.

ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رو به شیوع است، از این رو باید جوانب مثبت و منفی آن بررسی شود.

طلاق زنان را وادار می‌کند که مشکلاتشان را بدون حضور مرد حل نمایند برای همین مستقل تر هستند و عاقلانه تر رفتار می کنند و از آنجا که سختی های زندگی را پشت سر گذاشتن انتظارات واقع بینانه تری از همسر و زندگی مشترک دارند.

زنانی که در زندگی مشکلات زیادی را سپری کردند به دنبال آرامش هستند و مشکلات کوچک را بزرگ نمی کنند.

زنانی که زندگی مشترک سختی را پشت سر گذاشته اند یاد می گیرند مشکلات را به روش‌های بهتری حل کنند.

ترک یک رابطه و زندگی شجاعت می خواهد زنانی که زندگی ناسالم را ترک می کنند به خودشان ارزش داده بنابراین در آینده به همسرشان نیز ارزش خواهند داد.

اما ازدواج با زنان مطلقه مشکلاتی هم دارد چرا که خانواده ها ممکن است این نوع ازدواج را نپذیزند و زندگی با چالش هایی همراه باشد

یکی از موارد دیگری که ممکن است مشکلاتی را ایحاد کند این است که بهترست در زندگی افراد تجربه های یکسان داشته باشد اما از آن جایی که تجربه خانم های مطلقه در این نوع ازدواج بالاتر است ممکن است بار زندگی بیشتر بر دوش خانم ها بیفتد.


طلاق زنان را مجبور می کند بدون حضور مردان، مشکلاتشان را حل کنند. به تدریج این کار باعث می شود که زنان شخصیتی جنگ جو و مستقل پیدا کنند.

زنان با تجربه فریب نمی خورند، همیشه عاقلانه به مشکلات نگاه می کنند و راهکارهایی معقول برای حل مشکلات ارائه می دهند.

زنانی که زندگی سختی را پشت سر گذاشته اند، دنبال شادی و خوشبختی می گردند و حتی در بدترین شرایط هم سعی می کنند شاد باشند و از اتفاق ها به بهترین شکل استفاده کنند.

جدایی زنان را سخت می کند و به مرور باعث می شود که مشکلات جزئی را نادیده بگیرند.

حتی اگر در زندگی به مشکلات جدی برخورد کنند، شروع به جنگیدن می کنند و به راحتی شکست نمی خورند.

مشكل با خانواده همسر

خانواده پسر و یا حتی دختر، برخی اوقات توان پذیرش این موضوع را ندارند در این صورت از همان اول ازدواج با چالش های خانوادگی مواجه می شود.

عدم پذیرش فرزند

اگر خانم از ازدواج قبلیش صاحب بچه باشد ممکن است همسر جدیدش رفتار مناسبی با کودک نداشته باشد، یا کودک، او را مقصر جدایی والدینش بداند.
بنابراین در نظر گرفتن سن و تعداد بچه ها در هنگام تصمیم به ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما ممکن است جملاتی همچون: پسر من را دزدیده، پسرم را طلسم کرده و چیز های دیگر مواجه می شوید. البته این برخورد ها به سطح سنتی و منطقی بودن خانواده ها بستگی دارد.

ازدواج کردن قبل از هر چیز نیاز به یک روان سالم دارد، فرد می تواند مجرد یا مطلقه باشد اما روان سالمی داشته یا نداشته باشد و این مورد اصلا ربطی به شرایط تاهل پیشین او ندارد. این دو موضوع را از هم تفکیک کنید و قبل از ازدواج حتما مراحل آشنایی را سپری کرده و مشاوره پیش از ازدواج انجام دهید. دكتر عظيمي -روانشناس سکسولوژی
برچسب ها: ازدواج ، مطلقه ، مجرد ، طلاق ، مشکلات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: