کد خبر: ۲۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 22
در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۳ شاخص کل با ۴ هزار و ۷۴۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند

شفاآنلاین>سلامت> بازار سرمایه امروز، دوشنبه ۴ اسفند را در ادامه روند نزولی روزهای گذشته کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با ۴ هزار و ۷۴۶ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۳ شاخص کل با ۴ هزار و ۷۴۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۷۱ واحد کاهش به رقم ۴۳۶ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۱۴۶ هزار و ۸۵۲ معامله به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال انجام داده‌اند

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، توسعه معادن و فلزات و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۵۱ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۳۵۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۷ هزار و ۳۷۷ معامله انجام داده‌اند که ۸۱ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی غدیر، اعتباری ملل، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار