کد خبر: ۲۷۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 26
امروزه راه حل‌های مناسبی برای درمان افتادگی سینه وجود دارد که در این مطلب معرفی می‌کنیم.
شفاآنلاین>سلامت جنسی>افتادگی سینه در خانم‌ها بعد از دوران شیردهی بسیار رایج است.
به گزارش شفاآنلاین: این موضوع به حدی برای بعضی از خانم‌ها مهم است که می‌تواند روی اعتماد به نفس آن‌ها تأثیر گذار باشد. در این مطلب چند روش برای درمان افتادگی سینه را بیان کرده ایم.
داشتن سینه‌های شل و آویزان در بین بانوان، به ویژه در سنین میان سالی، مشکلی رایج است. با وجود این که این مسئله هیچ تهدیدی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند به خاطر اثراتی که روی شکل ظاهری افراد می‌گذارد باعث از بین رفتن اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود.

امروزه راه حل‌های مناسبی برای درمان افتادگی سینه وجود دارد که در این مطلب معرفی می‌کنیم.
دلایل و نشانه‌های افتادگی سینه
پیش از آن که به راه‌های درمان افتادگی سینه بپردازیم بد نیست به طور مختصر به دلایل و نشانه‌های آن بپردازیم.

بالا رفتن سن: بعد از سی سالگی پوست زنان به دلیل کاهش سطح استروژن در بدن انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد.

استعمال دخانیات: شاید باور این موضع برای خیلی‌ها دشوار باشد، اما کشیدن سیگار یکی از عوامل اصلی افتادگی سینه زنان است. این کار اثرات منفی روی نوعی پروتئین به نام الاستین که باعث سفتی پوست می‌شود، می‌گذارد.

بارداری: بارداری یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد افتادگی سینه است و به ویژه زنانی که چند دوره بارداری را پشت سر گذاشته اند بیشتر در معرض ابتلا به این مشکل قرار دارند.

اضافه وزن: سینه‌های شل و آویزان در زنانی که اضافه وزن دارند بسیار رایج‌تر است.

وراثت: علاوه بر دلایلی که در بالا ذکر شد، این احتمال که زنی به دلیل مشکلات ژنتیکی به افتادگی سینه دچار شود نیز وجود دارد.
نشانه اصلی این مشکل به سادگی و از مراحل اولیه آن آشکار است و خود را به شکل حرکت نیپل از بخش میانی به سمت پایین نشان می‌دهد.

چطور از شر افتادگی سینه های خود خلاص شویم؟!

اصلی‌ترین روش‌های رفع افتادگی سینه
پروتز سینه
اگر فرد دارای حجم کم سینه باشد و از حجم کم آن نیز نارضایتی داشته باشد کاندید مناسب برای پروتز سینه است. یکی از شایع‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی برای درمان کوچکی و حجم کم سینه، جراحی پروتز سینه در بانوان است. طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام عمل پروتز سینه بسیار بالا می‌باشد و انجام جراحی پروتز سینه علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است. همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می‌دهند و در واقع جراحی پروتز سینه شایعترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان‌ها می‌باشد.

این جراحی با قرار دادن پروتزی در سینه افراد منجر به بزرگ‌تر و خوش فرم‌تر شدن سینه‌ها می‌شود. از این روش همچنین برای ترمیم پستان‌ها بعد از انجام عمل جراحی نیز استفاده می‌شود.
برچسب ها: درمان ، افتادگی ، سینه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: